Sembang2: Semut itu Gagah..

By Kimi Jamai - July 16, 2012

Assalamualaikum..

Tadi malam sempatlah berbelanja sikit guna duet menang DIgI Wwwow award aritu.. hehe.. Setelah sebulan tunggu , finally dapat jugak gunakan.. Btw, kepada yg tatau, bukan Mr.kimijamai yg menang award tu, tapi adik aku si Imansyippo tu yg menang..kalau nak tau yg selanjutnya boleh baca sini... lepas beli2 barang sikit, trus g makan sebab perut dah berlagu riang.. Segala jenis drum dah dimainkan kat dalam perut aku n family aku so, kami pun g lah.. pastu, balik! So thats pretty much  about what happened tonite.. Sekarang, mari kita lihat siapa yg kenaaaaa...* baling dadu besaq jauh2 n suma pakat ligan dadu ttuuu..




Ok,first ofvolll kalau hgpa perasan, semut ni berkemungkinan warganegara malaysia, kenapa? cuba hgpa perati btoi2 semut tu dok berjalan atas apa... nmpak mcm bndera Malaysia kan? ( THIS IS NOT NECESSARY.n aku xsure btoi ka dak cmtu eja necessary)Second,ni semut species badang ke hape ni?? bapak gagah beb! dia sekecik-kecik makhluk boleh angkat 3 biskut lazat berkrim keju ditengah-tengah.. rasa mcm nak tolong ja kurangkan beban dia ni..Rasa2nya la kan, dia ni msti jaguh gusti lengan kat kampung dia



Gambaq kedua ni hanya boleh dilihat oleh golongan remaja 18 tahun keatas sahaja sebab dia agak extreme sikit..  Tudia, mmg extreme gila la kan... kucing boleh terbang.. Ni robot ka apa? ehhh... dak2, kucing ni pinjam alat doremon kot... TAKIKOPTA HALIMUNAN!! (*gaya doremon)..  ( Ni SUPERMEOW LA!) ..a'ah laaa.. No wonder la muka dia mcm tengah rush ja.. ada meow lain yg tengah dok kena ragut kot... (DAH3!)..hehe..Ok2, ni actually kesan photoshop jaa... it is amazing kan? Aku pun tgah dok belajaq edit2 gambaq ni.. Tapi xpakai photoshop la.. xreti n malas nak download.. aku guna GIMP ja..




So, thats about it.. a very short update..
hgpa tidoq elok2 yer..
assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D