Pengalaman: Family Day di Titi Hayun

By Kimi Jamai - July 07, 2012

Assalamualaikum..
selamat petang kawan2..aku baru balik daripada family day ataupun yg sebenar-benarnya lebih kepada picnik tahunan ja.. haha... saja tukaq nama buat gempak sikit... cewah..  

  • Lokasi: Titi Hayun, Yan , Kedah
  • Program: Family Day: Mini Version (version yg btoi2 ken a tunggu aku ngan cik comei nikah dulu lerr :)
  • Objektif: Mengeratkan tali persaudaraan dan mandi sungai..
  • Tarikh: Harini.. baru sat tadi ja...

Berikut merupakan gambar2 yg telah diambil semasa program berlangsung.






Tuan kedai yg poyos

Abang Amar ngan Acikubi!

All Girls n Women

Along , Abg Amar n Cikubi..

Ehsan ngan Farah..ehm2..

Mak n Abah..ehm2..

CIkubi!

AKU

Abe Afdal

Ikong

again..

Iman sYIPPO

Angah n Abg Naim

Sekali Lagi

The poyos..




Ok, tulah sedikit picisan gambar yg sempat aku snap masa picnik tadi.. mmg best wal fun.. harap2 taun depan dapat chance buat sekali lagi... Itu saja yg aku nak update.. N aku tinggalkan hgpa dengan satu video yg menunjukkan aku membuat satu penemuan yg sangat penting dalam hidup aku... Aku akan sampaikan penemuan aku ni kepada Ministry Of Defense Malaysia... harap2 dipertimbangkan.. nak tgok dak?  nah...



inilah dia..


Hahaha..tulah penemuan aku, BELON X MELANTUN ATAS AYAQ..aku baru tau..ada yg rasa nak lempang aku dak? keh2.. sapa marah kena juai..oklah itu saja dari aku... aku tutup kedai sat yer.. nak maghrib dah..
Assalamualaikum..


  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D