CONTEST "MEGA 2012" HAZWAN HAIRY

By Kimi Jamai - July 13, 2012

Assalamualaikum..
Kali ni aku nak join satu contest yg sangat menarik iaitu contest lawan berlaga header.. Bukan berlaga kepala, tapi lawan header yg kat atas tuuu.. header blog.. contest ni dianjurkan oleh Blogger Retiss iaitu 
Hazwan Hairy.. Sebelum masuk bertanding contest ni aku sempatlah jenguk2 header kawan2 blogger yg lain.. mmg gempak2 sumanya.. tapi xpalah, aku saja masuk nak memeriahkan majlis.. kalau ada rezki, alhamdulillahh.. sapa yg nak join buleh p ke blog Hazwan Hairy n baca segala peraturan yg dia dah tetapkan..



yg  ni header brother hazwan hairy retiss..




yang ni plak header aku




Nmpak bebenor perbezaan header aku ngan Brother HH, Ok2.. sedikit cerita disebalik tabir pembikinan header aku ni.. header ni aku buat sendiri.. Baru ja lagi aku guna header ni.. xsampai sebulan pun lagi.. sebelum ni mcm2 dah header aku guna kat blog aku ni tapi asyik tukaq ja sebab ada ja bnda yg xkena... tapi yg kali ni punya aku rasa meets my need.. sebab header ni simple n kemas..hehe.. Yg dalam bulatan merah tu, yg mamat poyo tu, yg agak hensem tu, aku la tu.. hehe.. aku buh muka aku kat situ supaya orang tau la sikit cmna muka tuan kedai kopi ni..
tu sajalah kot yg aku nak kongsikan.. kepada Brother HH, harapnya, cukuplah maklumat yg diberikan tadi yer..hehe.. trima kasih sebab dah buat satu contest yg sangat menarik.. hehe.. Gudluck dengan contest ni yer brother..
thats about it..
Assalamualaikum..

KALAU NAK JOIN SILA KLIK
SINI

  • Share:

You Might Also Like

4 Org Buat Aku Senyum

  1. tq bro.....all the best tuk anda..jap ea nk upload...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...

    GOOD LUCK!!!!

    Miss z tak ada FB,
    tapi miss z dah like header anda guna FB adik hehehe..

    Kalau sudi LIKE lah header miss z juga eh :)

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=470412479636177&set=a.470077823002976.115444.294357500575010&type=1&theater

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D