Pengalaman: Manuskrip Tertua..

By Kimi Jamai - July 13, 2012


Assalamualaikum
Untuk pengetahuan kawan2,  baru tadi aku terjumpa satu manuskrip sejarah yg tersangatlah penting... Kalau orang lain yg jumpa manuskrip ni berkemungkinan besar sejarah Negara kita Malaysia akan ditulis semula dengan catatan yg sama sekali berlainan daripada apa yg tercatat sekarang ni.. Xsangka aku yg akan jadi insan first untuk jumpa bnda ni... Mula2 aku terkejut jugak.. tapi slow2 aku dapat terima kenyataan bahawasanya bnda yg aku jumpa ni mmg real dan nyata.. Aku nak share dengan hgpa dulu sebelum aku pergi ke Arkib negara... Cuba hgpa tgok....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.









itulah dia... BUKU RESIPI MAK AKU!.. kah3.. buku tu dah berusia hampir 40 tahun.. n surat khabaq  yg hgpa nmpak dalam gambaq tu bertarikh 6 jun 1985.. haha.. sori noh gebang hgpa sikit td.. tapi bnda ni mmg penting pun.. ni lah rahsia kesedapan masakan mak aku selama ni.. cewah.. hehe... tu sajalah yg aku nak kongsikan dengan hgpa malam ni..

tingkatkan prestasi, kurangkan kolestrol
assalamualaikum..

  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

  1. like seriously, this is cool!
    siapa terfikir boleh simpan manuskrip sendiri..

    #and now dah terpikir nak mula menyimpan manuskrip utk diri sendiri jugak :)

    ReplyDelete
  2. @Adam Haiqal
    haha.. kan? aku pun nak simpan jugakla nnti.. :D

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D