Sembang2: 10 Wanita Kacak.. ish3..

By Kimi Jamai - July 05, 2012

Assalamualaikum..

jangan ditanya kenapa aku tukar template lgi...muehehuehue...besalah manusia, xpernahnya reti nak puas ati..hehe.. Haa! speaking of manusia yg xreti nak puas ati ni, tadi aku terjumpa satu article menarik untuk kongsikan dengan kawan2 suma...mmg menarik sampai loya tekak aku...Aku terjumpa artikel yg  menceritakan tentang sepuluh "lelaki handsome yg pada asalnya merupakan wanitas...i repeat wanitass.. Sila lihat gambar2 dibawah..

Note: be prepare to be amazed and annoyed and shocked all at the same time..

1.Balian Buschbaum
  • "Mamat" ni orang germany. Dia lahir pada tahun 1980 dan nama asal dia ialah Yvoune Buschbaum. Dia ni seorang ahli lompat bergalah.. tapi sekarang dah pencen sebab injury yg xdapat dielakkan.. sekali tgok mmg xkan tau yg dia ni pompuan.



2.Buck Angel
  • "mamat" ni plak pembikin filem 18sx dan pernah menang award pembikin filem 18sx terbaik kot.. Dia ni mmg idola la kepada geng2 yg seangkatan dengan dia...isy3..




 3.Loren Cameron
  • Ok, "mamat" yg dok posing mcm sazali samad ni plak merupakan seorang photographer yg dok amek gambaq2 puak2 yg seangkatan dengan dia.. Dia suka amek gambar bahagian2 badan manusia especially yg buat transgender mcm dia.. Dah mcm Bruce wills ja aku tgok dia ni.. cuma dia keding ja la..




4.Ian Harvie


  • "mamat" ni plak sorang pelawak kat negara dia... Dia punya lawak mostly dok mengata diri dia sendiri tentang penukaran jantina dia.. plik btoi..


5.Lucas Silveira
  • Orait.. mamat yg muka agak gay ni plak tukaq alat sulit dia sebab nak join sebuah band yg berada dibawah naungan  syarikat rakaman yg femes tp xboleh disebutkan disini..anyway, nama band tu the Cliks..apa punya turr la, nak join band pun sampai tukaq2 bnda tu.. ish3.. ==' 





6.Katastrophe
  •  Dengaq nama pun dah len macam ja mamat ni..hoho..sebenaqnya tu nama samaran ja..nama btoi dia Rocco Kayitos dan dia ni seorang penyanyi rap..cek it dout man!



7.Thomas Beatie

  •  Masa mula2 aku tgok gambaq ni, otak aku xdapat nak process what the fish is going on dalam gambaq ni..tapi lama leaps tu baru aku paham.. sebenaqnya, si Beatie tu kawen ngan pompuan tu n dia xnak tukar dia punya alat sulit..dan dia mengandung hasil daripada pendermaan sperma..hgpa ingat lagi x dulu pernah kecoh pasal dia ni?




8.Ryan Sallans

  •  Nama asal dia Kimberly Ann Sallan.. dia ni mmg dok bergiat aktif dalam usaha untuk mempertahankan hak2 maknyah2 seluruh Amerika... Xtaula apa yg dia cuba nak pertahankan tu..




9.Andreas Krieger

  •   ok, dia ni plak dulu sorang athlete lambung peluru mcm mael lambong.. :P Dia ni jadi trans sebab masa dia jadi athlete dulu, ada org telah menyumbat sejumlah steroid yg banyak kedalam badan dia tanpa dia sedari... kesian la beb..




10.Chaz Bono
  • Orait..last but not least adalah si Chaz Hempon ni..ehh.. slap..Chaz Bono.. dia anak kepada penyanyi amerika yg terkenal iaitu Sonny ngan Cher... Nama asal dia Chastity n dia bermula dengan jadi sorang lesbian..pastu lama2 dia pun tingin nak upgrade level..lantas jadilah cm sekarang ni..




Saja aku nak kongsikan dengan hgpa2 suma supaya kita dapat sama2 tgok dan tau apa sebenaqnya yg dok jadi dekat manusia2 lain dalam dunia ni... Ni lah salah satu isu yg payah nak cari jalan penyelesainnya... Cmnilah dunia akhir...... akhir apaaa? akhir zaman..harap2 kita suma xtergolong dalam kalangan depa2 ni na... bukan nak menghina depa tapi depa yg letak diri depa dekat kedudukan yg dihinakan... Nauzubillah lah yer kawan2... itu saja dari aku...

Assalamualaikum semua.. 



  • Share:

You Might Also Like

4 Org Buat Aku Senyum

  1. Errrr.. yang 1st tu memang hensem gilerrr ok.. siot tul= ="
    Badan dia tough lak tuh..
    Tergoda aku kalau tatau dia jenis apa@_@

    ReplyDelete
  2. @ary_lee, haha..tau xpa.. aku terkejut beruk tgok depa ni..

    ReplyDelete
  3. aduh ... ade jugak yg gini ...
    anyway .. interesting info !

    ReplyDelete
  4. haha.. aku pun terkejut gak mula2 baca.. :D

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D