Pengalaman: Kisah First Day Puasa

By Kimi Jamai - July 21, 2012


Assalamualaikum..
gambar hiasan tapi lebih kuranglaa..
Hai kawan2..  Cmna posa stakat ni? sekarang tengah pukul 3.30 petang.. Ada x yg menangis teresak sebab kebuluran.. ataupun ada x perut sesapa yg dok berkeroncong lagu Nuraniza Idris?  Kalau ada tu hgpa toksah dok tension tau, hgpa nyanyi ja sekali... haha.. Most of perut other Muslim pun tengah dok memainkan lagu2 terkini di radio ERUT.Fm.. Pagi tadi sahur yg sangat simple tapi mmg kenyang sebab aku buh nasik setimbun.. hehe.. Lapaq dari malam semalam...  

Malam japg aku xbukak posa kat rumah, aku bukak kat luaq dengan Kak Ngah n Abg Ipar aku... Kena bukak kat luaq sebab nak p check out tempat Bazaar yg kami nak berniaga tu...So, arini xmerasala masakan mak aku.. T.T.. xpa2, esok lusa tulat tubin tiles tokut ada lagi.. Gpun aku mmg suka meniaga pun.. So, I'll be fine.. Tapi, kalau ada kawan2 yg sudi nak share dengan aku makanan yg hgpa plan nak masak untuk berbuka posa japgi pun ok gak.. tulis kat bawah yer..

So, arini siap edit satu lagi blog.. Blog tu milik ayah kepada Budak Comel yg bercadang untuk juai kopi dan mcm2 lagi makanan dan minuman kat situ.. Nama blog tu Karim Coffee House.. Boleh jenguk2 situ kalau hgpa nak tempah kopi.. tapi for now dia x start lagi, nnt dah start aku akan inform kat sini k.. So, tu sajalah yg aku nak kongsikan dengan kawan2 suma...  


  • Share:

You Might Also Like

14 Org Buat Aku Senyum

  1. Selamat berpuasa Kimi Jamai.
    Jangan lupa jemput akak datang berbuka kalau Karim Coffee House dah dibuka ya.

    ReplyDelete
  2. selamat menyambut ramadhan , kimi . hehehe :)

    ReplyDelete
  3. selamat menunaikan ibadah puasa :)

    done follow :)

    ReplyDelete
  4. Lepas ni habis la Karim Coffee House tu kena serang dengan den..penggila kopi. haha.

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan. Selamat menyambut Ramadan. Moga perkongsian kita memberi manfaat dan mendapat ketakwaan dari-Nya.

    ReplyDelete
  6. slamat berpuasa abgku kimi..haha..^^,

    ReplyDelete
  7. @adibahfaizah haha...nnt depa dah aku aku eden gtau ekau yer.. hehe

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D