Sembang2: Rakun angkat Kucing

By Kimi Jamai - July 18, 2012

Assalamualaikum..
Howsithanginy'all?.. kwn2 yg tuankedai sayangi sekalian dah makan? kalau belum tuankedai nak belanja mee goreng Kimijamai special... Sebab apa special?  sebab dalam mee goreng tu aku buh belacan, tmpoyak n minyak grease sikit.. haha.. Barulah special sampai kwn2 terbawa-bawak ke tidoq..  melawak je tau :D.. Well, arini xda pa sangat yg aku buat, just siang tadi ada mmber nak belanja makan, pastu p bantai karoke 10 lagu.. hehe.. So, gambar yg dipilih pada malam ni adalahhhh...








Ok, apa yg hgpa tengah dok tgok ni kat dalam gambaq sebelah ni adalah btoi dan real.. bukan hasil photoshop mahupun Paint.net.. mmg gambaq ni sahih.. Dua ekoq squirrel tengah dok berlawan pedang.. Yg sekoq tu kena cucuk n hampir K.O namun berjaya diselamatkan di hospital besar SG. Petani( PEMBUHUNG!).. ok2, dia dihantaq ke klinik bergerak 1Malaysia jaa.... tapi mmg berjaya diselamatkan laa.. Dengaq kata depa berebut Squirell Gigirl.. muehehe... Hgpa2, hgpa tau kan apa yg aku dok ckap ni aku merapu ja.. so, jgn percaya noh..




Gambaq kedua ni sangatlah comel.. ataupun org putih kata "kiut miut".. Ada x spa2 yg tatau binatang yg dok berdiri tu nama apa?  yg berdiri tu Rakun dan yg kena dukung macam princess tu Gajah Sumatera tenggara( KUCINGLAH!).. Aku pun tataula apa kesnya si Rakun tu boleh p angkat kucing tu masuk rumah si cameraman ni.. tapi pada anggaran aku, kaki kucing tu terseliuh sebab terlanggaq batu masa dok bersiar-siar petang pastu jatuh tergolek depan rumah /sarang rakun tu... Thats why la rakun tu tolong mai hantaq kucing tu balik.... tapi tatau la cerita sebenaqnya cmna... yg pasti, gambaq ni real... :D




wokehlah, thats about it for tonite.. a short update about tupai lawan pedang n rakun usung kucing..hehe... itu sajalah, dah abeh blum makan mee goreng special aku td? hehe..

assalamualaikum








  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D