Pengalaman: Taraweh n Edit blog Along

By Kimi Jamai - July 20, 2012

Assalamualaikum..

Malam kawan2! Tuankedai baru balik daripada smayang sunat taraweh.. Yep, aku buat 8 rakaat ja.. Biaq sikit janji istiqamah.. tapi yg sedihnya, aku xboleh nak istiqamah sangat sebab malam2 berikutnya aku kena jaga kedai seluaq jeans n tudung kakak aku... Tapi insyaallah aku akan cari gak ruang dan peluang to do Taraweh.. hehe.. Dok cakap pasai taraweh aku ja, hgpa p dak td? hehe... Kalau p baguihla, kalau xpa nnt bila2 boleh buat hgpa buat la noh.. :D 



So malam ni xda pa sangat pun yg aku nak ceritakan kat kedai kopi aku ni.. cuma siang td aku tolong edit blog Pusat Jalur Lebar Felda Komuniti Gunung Bongsu .. Cerita dia mcmni, Kak Long aku kerja kat Pusat tu sebagai manager  n dia pernah la buat blog untuk pusat jalur lebar dia tu.. tapi xbtoi2 buat.. So, dia pun minta la tolong adik dia ni untuk edit2 sikit blog dia tu... Aku pun tolong lah edit-edit sikit..
Aku tukaq header blog tu, aku tukaq background dia, n aku tambah2 sikit bnda baru.. So, kalau ada kawan2 yg berminat nak usha2 n get to know more about PJK FELDA GUNUNG BONGSU, boleh la klik kat sini ...



tukaq menatang ni..


tukaq header..


N finally, mcm nilah rupa nya..



So, tu jalah yg tuankedai nak ceritakan malam ni... Projek seterusnya is to design a blog untuk ayah Budak comel yg nak buat business juai kopi Online.. mmg matchinglah  dengan kedai kopi aku ni..hehe.. nnt apa2 aku akan ceritakan kat sini noh... So thats about it for tonite, lepas ni nak makan sambil tengok bola, kelantan lawan QPR.. jom3! hehe.. 


tingkatkan prestasi, kurangkan kolestrol
Assalamualaikum




  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D