Pengalaman: Aku putuskan Jari Seorang Gadis..

By Kimi Jamai - July 02, 2012




Assalamualaikum kawan2..  

This story might gonna get creepy and eerie, so if you don't think you can handle such things, well, u can still continue reading..just don't throw out ok?..


Ok, aku nak sampaikan satu cerita yg telah mmbuatkan aku rasa sangat2 serba salah dan menyesal... Aku tidak mahu menceritakan perkara ini..tetapi....apakan dayaa...( tudia, ayat jiwang berkarat..hoho).. Perkara ni berlaku masa aku tinggal kat kuantan, dan umur aku baru lagi 4 atau 5 tahun ataupun 6 tahun..aku xberapa sure tapi aku still boleh ingat insident tu... Kalau hgpa nak pasang background music Film SAW pun boleh...mmg cerita aku ni akan masuk ke genre thriller kejam dan ganas..hoho...ok2, xmo melawak dah, cmni ceritanya....


Pada satu hari ni...satu petang yg indah...langit yg cerah....aku keluar la dengan kawan2 aku g men basikal... bukan menaiki basikal tapi main basikal... kami jadikan basikal tu pembuat aiskacang..main pusing2 paddle basikal tu pastu buat2 la mcm dok process aiskacang.. Hgpa pernah men cmni x dulu2? kalau pernah, give me 5!..ok back to the story... main punya main, tibalah turn aku untuk jadi tukang bancuh ataupun tukang putaq mesin aiskacang AKA basikal mmber aku sorang ni..


Aku pun pusing la dengan penuh keriangan..biasalah budak2.. Suddenly tiba2 kemudian lepastu! aku xperasan yg ada sorang budak perempuan yg mana merupakan jiran sebelah rumah aku, telah memasukkan jari dia kearah rantai basikal tu..aku masih lagi dok pusingkan paddle basikal tu...xperasan yg rantai basikal tu dah tarik tangan budak tu ke bahagian yg ada gerigi tu.. lepastu tiba2....


AAARRRGGGHHH!! aku terdengaq sora budak pompuan menjerit..aku pun stop la pusing bnda tu.. rupa2nya jari budak pompuan tu dah hampir nak putus kena gerigi kat rantai basikal tu...kakak budak tu datang n bawak dia balik setelah ada geng2 yg p report..walaubagaimanapun, jari dia dapat dicantumkan kembali dan family dia xmarah aku pun sebab salah dia jugak g sumbat jari kat rantai basikal yg tengah dok bergerak... itulah pengalaman aku hampir2 memutuskan jari seorang kawan... hrap2 dia sihat walafiat la sekarang... n kalau dia terbaca blog aku ni, aku nak mintak maaf sangat2 kat dia... hehe..

thats all for now..
tingkatkan prestasi, kurangkan kolestrol
assalamualaikum..

  • Share:

You Might Also Like

4 Org Buat Aku Senyum

  1. memang terbaek bila putuskan jari org, hahaha..cian dia..smoga dat girl oke2 je skrang

    ReplyDelete
  2. haha..harap2 la jari dia tumbuh dengan subur.. :D

    ReplyDelete
  3. hoih awat buas sgt..scary betoi..

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D