Sembang2: Kalau Aku ni Superhero...

Assalamualaikum..
pernah x hgpa trmimpi, hgpa kena patuk ngan semut api,keesokan harinya mata hgpa yg rabun tidak lagi rabun, badan hgpa yg kurus tanpa muscles berubah jadi berketul2 mcm sazali samad, dan hgpa boleh panjat dinding macam semut api?? pernah x mimpi hgpa jadi superhero? pernah?....nice..aku xpernah..sob3... tapi aku teringin la jugak..kah3... Dulu masa kecik2 mmg selalu sangat berangan yg aku ni batman la, superman la, hollowman (woaa!) dan mcam2 lagi la... tapi suma tu cuma angan2 semata-mata... setelah sekian lama x berangan jadi superhero, sebentar td aku dengan tidak semena-mena telah berangan semula... 

kenapa??

sebab dah bosan sangat... tatau nak watpa, so aku pun berangan la jadi superhero ciptaan aku sendiri... hehe.. Kalau aku diberi peluang untuk jadi superhero, aku nak costume aku mcm ni..



perrrghhh! nice x? haha..mcm terlampau padat jaa kan? ..lantaklah! yg penting aku suka..n warna pun dah mcm bndera Malaysia jaa.. nmpak x semangat patriotik aku disitu..cewah! Ok design dah ada...nama dia aku buh KIMEOW... nak dengaq x cerita rekaan aku about cmna aku boleh jadi Si KIMEOW tu?....Ok, ceritanya begini..

This is only my imagination... Mungkin akan melebihi tahap logik akal yg rational..be ready..

Dalam dunia kucing sebenarnya kucing2 pun ada kerajaan..ada negara dan ada bangsa...dalam dunia kucing juga ada kucing yg bekerja sebagai arkitek, doktor, penyanyi (??) , guru, bomoh dan lain2.. Aku  AKA kimijamai ni merupakan seorang yg sangat kejam terhadap kucing pada mulanya.. nmpak kucing ja, aku sepak, aku terajang, aku lempaq dan mcm2 lagi bnda kejam yg aku dah buat... Lama-kelamaan, kekejaman aku telah diangkat sebagai topic utama perbincangan dalam Mesyuarat Agung Kucing Sedunia ( MAKUS).. Dalam mesyuarat tu, depa telah membincangkan bagaimana untuk memberi pengajaran kepada aku supaya aku x kejam terhadap kucing2 lagi...  Wakil2 kucing dari setiap Pecahan Dunia kucing telah bersetuju untuk merubah aku jadi seekor kucing supaya senang depa nak hukum aku... depa telah menghantar seekor kucing yg bernama Bengkok( kucing yg bekerja sebagai bomoh) untuk meletakkan posyen ajaib yg boleh ubah aku jadi kucing kedalam minuman aku...tapi, Si Bengkok ni merupakan sekor kucing yg sangat baik hati, so dia xsmpai hati nak buat cmtu kat aku... dia pun ubah posyen tu... Posyen yg aku dah terminum bukanlah posyen yg ubah aku jadi kucing tapi cuma  posyen yg memberikan sifat2 kucing kat aku...deria bau, dengar, lihat yg sangat tajam... badan yg lincah dan banyak lagi sifat kucing yg telah depa wujudkan dalam badan aku.... aku jugak boleh dengaq dan paham apa yg kucing2 cakap...n thats how KIMEOW was born in my little angan2...

Haha..cmna? enjoy x baca? hehe..kalau ada yg sudi nak sharekan nama dan power apa yg hgpa nak ada kalau hgpa berpeluang untuk jadi Superhero, boleh la kongsikan dengan aku..aku mmg berminat nak tau...jom kongsi2... 

Tingkatkan Prestasi dan Kurangkan Kolestrol
Assalamualaikum..

 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger