Sembang2: Lelaki Telan Bola Snooker

By Kimi Jamai - July 26, 2012

Assalamualaikum..
Nak tanya ni, dalam banyak2 show ataupun performance ataupun persembahan, persembahan apa yang paling pelik pernah hgpa tgok? Jap3! Chop3! jgn jawab lagi.. tunggu sampai hgpa abes baca entry ni baru jawab yer.... Meh aku nak perkenalkan kat hgpa satu lagi bentuk persembahan yg pelik tapi btoi.. Nama persembahan ni ialah, Persembahan Telan Barang Pastu Muntahkan balik( Nampak sangat aku yg reka nama ni).. Ok, mmg aku reka pun tapi xkisahlah sapa yg reka pun sebab mmg konsep dan premis persembahan ni ialah (sila jerit )TELAN BARANG PASTU MUNTAHKAN BALIK (jeritan tamat)!  yep, u heard me right people..  





Nama Pakcik yg buat aksi ni is Stevie Starr.. N aku mula2 kenal dia daripada cerita Britains Got Talent.. Masa audition dia telan Duit syiling ngan bola Snooker pastu muntahkan balik.. Mula2 aku ingat suma ni crap n penipuan ja.. Pastu tgok2 dia layak ke pusingan seterusnya n sampaila ke final.. Seyezly mula2 aku ingat dia gebang, tapi bila aku tgok suma show dia, aku percaya.. mmg dia telan suma tu n keluarkan balik...


Menurut dia, masa kecik2 dia selalu telan duit syiling untuk simpan duit tu.. Pastu keluarkan balik n lama2 bnda tu jadi habit n jadi satu bakat plak untuk dia.. Dia siap boleh bukak kunci n then buh cincin celah2 kunci tu pastu keluarkan sumanya balik... Fuh! dahsyat beb! Lepas tu I was thinking, Pakcik ni msti prnah femes or something ni.. sebab bakat dia mmg pelik btoi.. So, aku pun cari kat Youtiub.. n darn I was right, mmg dia ni dah femes pun dulu..





Rupa2nya dia ni mmg dah femes masa dia muda2 dulu...dia dah pusing dunia dengan bakat dia tu... Aku dah agak dah! Hgpa cuba la tgok show dia kat youtiub.. aku tau maybe hgpa akan rasa mcm dia buhung ja, tapi kalau hgpa try tgok btoi2 dia mmg x tipu...mmg tu bakat dia weh.. Ok tu sajalah yg aku nak sembang2 ngan hgpa..  Kalau x percaya, cuba la hgpa tgok noh....So, dalam banyak2 show ataupun performance ataupun persembahan, persembahan apa yang paling pelik pernah hgpa tgok?

Assalamualaikum



  • Share:

You Might Also Like

7 Org Buat Aku Senyum

  1. oo..al kisah ye..baru tau.ad jgk bakat gini.mcm2 :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. @ayut ahaha.. tuankedai pun terkejut masa mula2 tgok..

    ReplyDelete
  4. owh, baru taw ade bakat pelik nie..
    eyqa nak tgok kat utube laa..
    hehehe :)

    ReplyDelete
  5. kitew dah follow awk, tapi tak kuar gambar..may b ada problem kut..

    ReplyDelete
  6. http://cindereallacreations.blogspot.com/2012/07/thanks-to-all-my-buddiess.html

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D