Pengalaman: Tarian Paling Huduh pernah aku Buat..

By Kimi Jamai - July 12, 2012

Assalamualaikum..
Semalam ada member aku perkenalkan satu website yg buat aku gelak sampai terkeluar sikit sambal sotong yang makan minggu lepas... ( ewwww!) kah3... just kidding la.. but seriusly benda yg aku tgok kat website tu mmg lawak nak hayyam!  Hgpa  pernah dengaq x, the ugly dance? haha.. xpernah tgok? nah tgok sat how ugly tarian aku...





Tgok dah? kah3... gatai x perut hgpa tgok aku buat tarian tu? Hgpa cubalah buat plak.. just ikut ja arahan yg dia dah bagi kat situ yer..



klik kat "create your own ugly dance"


tekan "browse"




pilih gambaq mana yg hgpa nak gelak kuat2



 letakkan ruangan mana yg hgpa nak jadi kepala 


finally, pilih pakaian yg hgpa nak kenakan kat si penari tu..


Bleh la hgpa try buh gambaq kawan2 hgpa n sama2 sukasuki tgok dia menari.. hehe..  Just seronok2 je tau..  Just to make hgpa ni gelak seketika.. jom lah cuba beramai2..

Assalamualaikum 

  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

  1. hahahhahahha...kelakar giler ! tergolek2 dh nie ika gelak. hahahhaa

    ReplyDelete
  2. @Cik Rongokshaha.. buh la gambaq cik ika pulak.. :D

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D