Pengalaman: Evolusi Ucapan Hari Jadi aku..

By Kimi Jamai - July 14, 2012


Assalamualaikum..

cmtulah evolusi birthday wishes dalam dunia kecik aku..hehe.. tapi yg last sekali tu tatau la bleh jadik ke x..mcm mustahil jaa..haha.. tapi kalau jadi btoi mcm best jugak kan? xpayah nak call ka apa ka, just sembang guna minda jaa.. hehe.. jimat duet, jimat letrik, jimat space, jimat time, jimat macam2 lah.. hehe.. sama2lah kita tunggu dan lihat..kalau 2050 nnti aku masih hidup n bnda ni btoi2 jadik, aku akan tulis satu entry about it.. haha.. kalau blog aku ni wujud lagi laa.. hehe.. thats about it..

assalamualaikum

Emoticon

  • Share:

You Might Also Like

3 Org Buat Aku Senyum

  1. halamakk,bahaya la sembang minda.kang terkutuk dalam hati tak pasal2 dia tahu.hahaha

    ReplyDelete
  2. @CikMai

    hahaha.. kena dial dulu la cik mai.. contohnya, nak sembang ngan cikmai, kena niat nak sembnag ngan cikmai n bayangkan muka cikmai.. baru dapat sembang... kah3..

    ReplyDelete
  3. walaweh....dasyat la evolusi 2050 tu....mmg terbaik la...time tu dah mcm sume org dah ade power lak..:P

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D