Pengalaman: Main Perang Ayaq Dalam tempat Kreta Kebal..

By Kimi Jamai - July 08, 2012


Assalamualaikum..

Dulu masa dok kat Kuantan, Aku still budak kecik hingusan pampersan dan lain2san... tapi walaupun aku kecik,aku cukup kecoh masa kecik2 dulu.. selalu ja nak ikut abg aku melepak ngan kawan2 dia.. haha.. baru umuq 5 6 taun dah lepak2 ngan brader2 form 1 form 2.. Kalau depa p jalan2 nek basikal, aku dok lah atas besi tgah2 basikal abg aku tu... nak jugak ikut..kah3.. Laki2 mana layan basikal yg ada tempat duduk penumpang kat belakang tu.. suma nak guna basikal sport2 ja..  Sakitlah pungkoq aku dok kat besi tengah2 basikal tu, tapi xpa, demi nak melepak ngan org2 dewasa, aku tahan kesakitan tu ( nasib bek xkena buasir...) 


Sebab tu lah masa kecik2 dulu aku selalu kena bantai..kah3...buas sangat, anak rimau pun xbuas mcm aku... Kali ni aku nak crita ngan hgpa suma satu game yg aku ngan geng2 abg aku kat kuantan dulu slalu dok main...Game ni best sebab dia sangat mencabar.. how mencabar? 


  • Nama game : Istana Takechi
  • Lokasi: Tempat letak kereta kebal 4 Bridget Kem Batu Sepuluh.
  • Waktu bermain: Xkira waktu... kalau bosan, kami main.
  • Senjata dan peralatan: Botol yg ditebuk pada penutupnya.. Isikan air dalam btol tu.
  • Cara main:Buat ahli kumpulan, n tembak ahli kumpulan lawan.. sapa kena tembak, mampus.



Tulah detail tentang game yang kami main dulu tu.. Dulu kat kem,  tempat letak kereta kebal dan kondo adalah terbukak n kami bley masuk suka suki kaki kami..  Nak masuk tu mmg lah dibenarkan, tapi kami bukan setakat masuk ja, kami men perang2 ayaq dalam tu.. cara nak tembak guna botol tu senang ja..buh ayaq dalam tu pastu picit jela botol tu.. nnt ayaq tu keluar la kat penutup yg dah ditebuk tu..  syok beb! 


Apa yang syoknya?


First sekali syok sebab men perang2, laki mana yg xsyok men perang2 kan? Secondnya syok nak tembak org, thirdnya syok nak kena tembak n jadi tebusan.. Last skali syok sebab setiap saat kami dok main perang2 tu, otak kami dok prepared nak lari daripada pak guard yg jaga area tu... kah3.. mmg thrill la aku habaq.. Tapi sepanjang kami men kat situ tu, xpernah lagi la kena cekup...  Ok tu sajalah yg aku nak kongsikan dengan hgpa.. Sapa2 yg nak cuba men dipersilakan..


Assalamualaikum..

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D