Sembang2: Kucing Comel Karoke

By Kimi Jamai - July 14, 2012

Assalamualaikum kawan2..
baru lepas lunch lauk gulai daging ngan ikan goreng... Untuk pengetahuan kawan2, aku dapat masuk UPM!! ( yeah!! yeeeehaaaa!! yabedabedu!) amboih..  hepi ngat aih.. papepun ucapan first yg keluar dari mulut aku  masa dapat result UPU aritu was Alhamdulillah.. :) Thank you so much ya Allah sebab bagi peluang untuk aku teruskan perjuangan aku dalam mencari ilmu-Mu... Ok, thats about my perkembangan for these couple of days.. So, td aku terjumpa gambaq2 menatang yg lawak.. n saja nak share ngan hgpa..




Ok, mula2 sekali aku nak Gimme5 ngan kucing ni sebab dia pun minat karoke mcm aku ( im just assuming)..  Pandai plak dia pegang microphong tu noh.. Jari dia panjang ka?? dia ni kucing yg dah evolve kaa?? OMG! haha.. Tapi yg menjadi persoalan utamanya ialah, DIA NYANYI LAGU APA??  dia karok lagu awie ka? lagu jacklin victoria secret? ka lagu doremon... "meow mew meoooowww mmmmiiiaaau" that could possibly be the lyric  ... Kalau ada rezeki nnt kita karok lagu duet ramlah ram ngan sleeq yer si kucing karok...









Ok, ni gambaq kedua,  masa aku tgok gambaq ni , i was thinking, what on earth is this? nak kata unta, awat dia ada rambut yg lebat mengalahkan bulu tengok singa jantan.. nak kata kuda, mmg mustahil.. nak kata kambing, awat mcm panjang a tgkuk dia.. So i stop guessing n biaq hgpa plak teka binatang apakah yg aku pamerkan kat sebelah ni.. haha.. Aku rasa ada orang yg saja nak troll p buh gigi n rambut tu kat binatang ni.. kalau dibuang rambut n gigi palsu tu maybe kita boleh teka kot what is that binatang!









Last but not least is this very cute anak gorilla.. atau adakah dia ni anak kingkong.. ehh, slap, ni anak orang utan la..ataupun orang putih panggil, enek oreng uten.. hehe.. comey kan? tapi awat dia macam terkejut ja?? apa yg buat dia terkejut tu? mak ayah dia gtau dia yg dia ni anak angkat n depa dah xnak jaga dia ka?? ataupun GF dia ada jantan lain daripada species Beruk Makyeh n dia ternampak depa dua dok dating atas pohon Durian belanda kaaa? haha.. merapu2..  maybe ada orang tembak angin kat muka dia kot.. tu pasai la rambut dia terangkat n mulut terbukak n bulu mata terpacak keatas..  pAPEpun dia still comel.. So, whatever..


Thats all for now, aku rasa leaps ni aku nak review gambaq2 binatang jelah.. hehe.. sambil2 tu aku selit2kan sikit kisah hidup aku.. hehe.. harap2 kawan2 akan terus bersama aku yer.. So, thats about it..

tingkatkan prestasi , kruangkan kolestrol (kruangkan pun bolehh)
assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

5 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D