Sembang2: Puasa Original Imansyippo- Video Tambahan

By Kimi Jamai - July 28, 2012

Assalamualaikum..
Waluu Gengs! Just a quick update.. Adik aku ada buat satu video baru yg berjudul Puasa Original.. Basically, dalam video tu dia dok habaq pasai anggota2 badan yg perlu kita jaga semasa bulan posa ni.. Dah tgok blum video dia tu? kalau blum silalah tgok video dia kat bawah ni n ameklah mesege berguna yg si budak botak ni nak sampaikan... Enjoyla noh.. :) 





Dah tengok? haha.. ada yg terkena kat batang kening hgpa dak? kalau ada tu sama2lah kita perbaiki yg mana patut yer.. Dan disebabkan hgpa2 suma ni sangatlah special dalam hidup aku, aku nak share ngan hgpa salah satu daripada original scene yg adik aku ni xsmpat nak edit.. haha.. saja aku seludup masuk dalam blog aku ni..keh3..  Jahat dak aku?  xJahat aih.. saja nak kongsi2 ngan kawan2.. Jom kita tgok apa sebenaqnya yg jadi time si Imansyippo ni dok wat video Puasa Original dia tu.. meh tgok meh... diam2 ja tau.. :D



Haha.. tulah rupa salah satu scene yg belum diedit..  lepas diedit-edit, jadilah mcm yg hgpa tgok mula2 td tu.. So, tu sajalah yg aku nak kongsikan.. Jgn habaq kat dia yg aku buh video ni noh.. Diam2 ja tau.. haha..

Assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

9 Org Buat Aku Senyum

  1. memg susah nk bcakap dpn kamera,, tp bila dh edit nmpk best je..

    ReplyDelete
  2. ohhh laaaa, dia ni adik hang ke? haha. bru taw. dlu slalu gelak golek2 tngk vid dy kt You Tube tem2 boring study.. haha.

    ReplyDelete
  3. kelako tgk.hahah..
    papepun satu perkongsian dan nasihat yang baik..

    ReplyDelete
  4. laa abng dia ke.. actly mmg follow gak dia niyh.. bes gak laa dia buat video.. msg ramadhan niyh pon bes hehe.. ^^

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D