Pengalaman: Si Bengkok Kencing Merata

Assalamualaikum.

Semalam dok rileks2 tgok lappy tetiba mak aku panggil... "kimi! mai sat, cuba bau perca kain ni"...aku pun bau la.. sedut baik punyaaa.. ingatkan ada apa, rupa-rupanya bau hancing! ceh!  nyesal sedut dalam2.. haha... sapa plak dah yang kencing kat situ? sapa lagi kalau bukan Si Bengkok tu.. geram btoi! macam nak smackdown ja dia tu.. ( smack2 manja jela).. kalau dia kencing kat satu kain ja xpala, ni dia pi  kencing satu beg perca kain tu ha. kesian kat mak aku, abeh satu beg koleksi perca kain dia kena kencing.. arini aku nak buat muka panas ja kat bengkok.. nak tunjuk mogok sikit kat dia...  biaq dia nyesal n x kencing merata dah... ( adakah aku gila?).. Mana ada gila, kucing paham tau bila kita marah dia.. So, kalau dia wat salah apa2, marah ja.. hehe.. saja nak update sikit ja.. :D
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger