Pengalaman: Gambar2 Hangat Masa muda dulu..

By Kimi Jamai - July 10, 2012

gambar hiasan
Assalamualaikum
Malam ni aku nak share ngan hgpa suma gambar2 aku masa kecik dulu.. Hehe.. Dulu kalau nak amek gambar mmg guna kamera film ja.. skang dah maju sikit, so dah xdak dah koleksi2 mcm dulu.. Kot mana pun aku lagi suka kamera film yg dulu sebab banyak kenangan yg family aku dah captured using that camera... :") So, jomla usha2 n nengok2 muka2 aku masa dok beringuih dulu... :P






Mana satu kimi jamai? opcoz la yg paling tercomel dan terhangat tu.. kah3.. sebenaqnya yg terhitam tu la aku..... yg pakai baju hijau, biru ,kuning , merah tu.. klasik kot... sedih la plak bila tgok baju tu.. tatau dah ilang p mana.... rasanya dah jadi kain buruk kot..  Gambar seorang wanita yg dok tengah berdiri tu terpaksa di-sensored sebab dia tidak menutup aurat..biasalah, amek gambaq ngan adik2 ja.. kalau ngan kawan2 mmg lilit abeh sampai xleh nak bernafas.. kah3..







Okeh, kali ni hgpa teka lah sendiri mana satu Kimi jamai.. kah3.. nak klu ka?  klunya, hijau... haha.. klu kepala hotak aku.. yep, yg pakai baju ijau tu lah aku.. time ni gambar kami berlima diambil oleh kakak aku... Berlima?? tapi dalam gambaq ada 4 ja? mana lagi sorang? OMG, gambar ni berantu kah? haha.. dak aih, sorang lagi tu dok dalam perut mak aku..  Mana mak aku? ek'eleh hgpa ni, xkan tu pun xbley nak agak.. mstilah yg  pakai baju merah tengah2 tu.. kah3,  yg hujung tu lah!  Tengoklah fesyen retro yg mak aku kenakan dalam gambaq ni...Sempoilah Mak!





Gambaq ni pulak diamek masa ada konsert Siti Nurhaliza kat Kuantan.. Punyalah sesak, mmg seksa btoi.. tulah satu2nya konsert yg aku pernah p sepanjang hidup aku.. mmg xnak dah p konsert2 ni suma.. sesak n seksa... Seperti yg hgpa nampak, gambar ni org melayu panggil gambaq KENDID@CANDID.. abg aku xdan nak masuk dalam gambar ni tuan cameraman dah p amek gamaq... muka kakak2 n mak aku plak dok panas kat abg aku.. haha... lawak la plak bila teringat balik... Btw, mana aku?  ( klu, kuning)






Yang ni plak gambar aku dengan geng2 aku yang lebih dikenali dengan nama Geng Kampung Pinang Tujuhbelaih..  Van yg kami dok sandaq tu merupakan kenderaan yg dah banyak menabuq bakti kat family aku... Van tulah yg Pak aku guna nak hantaq kami adik beradik p sekolah, hantaq mak aku p bersalin, hantaq aku p klinik time aku demam/critbirit/ dan sebagainya.. Tapi sekarang Pak aku dah x guna dah van tu untuk p mana2.. van tu jadi tempat simpan barang jaa... aku tau Van tu msti sedih... tapi dia kena bersyukur sebab at least kami x juai dia..






Last but not least, gambaq ni diamek masa kami dah pindah ke Sungai yg paling banyak petani.. Sungai apa ? Sungai Petani... Time ni aku dah besaq sikit.. dah evolve sikit from comel ke hensem.. tapi hensem tahap rookie lagi... keh3..yg  dua org lagi tu adalah adik2 aku.. ingat x td ada gambaq yg mak aku dok mengandung tu? tudia dah lahir dah.. yg pakai topi tu.. 








Okkkkkkayyylah, tu saja yg aku nak kongsikan.. Msti hgpa pun nak p bukak album gambaq family hgpa n gelak kuat2 sorang2.. well, silakan lah berbuat demikian.. mmg fun.. So, thats about it.. nak tutup kedai dah.. Jom3..

tingkatkan prestasi, kurangkan kolestrol
assalamualaikum

ni gambaq aku yg paling current sekali.. sama dak ngan time kecik2 dulu? :P











  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D