Sembang2: THE UPU RESULT.. The Greatest Revelation

By Kimi Jamai - July 06, 2012


Assalamualaikum..
UPU result dikatakan akan dikeluaqkan on the second week of bulan tujuh... Woi! kecut perut kot bila dok pikiaq pasal result UPU ni... mcm2 benda yg dok main dalam kepala otak aku ni... Dpat x aku sambung degree, dapat x aku buat ELS (english language study), U mana depa na lempaq aku.. mcm2 bnda la yg dok p mai p mai tang tu.. Sebenaqnya dulu aku xpikiaq sangat tentang UPU ni.. n by saying dulu tu maksud aku ialah b4 result test MEDSI dikeluarkan..sebelum result test MEDSI tu, aku agak yakin yg aku boleh sambung pelajaran aku dalam bidang TESL untuk jadi Cikgu English..

HABES TU? 

Habes tu apanya? tuptaptuptap, aku xlepas medsi test tu..pstu xbley lah nak sambung ke peringkat Interview Medsi n tertutup terus pintu untuk aku sambung peljaran dalam bidang TESL.. Agak sangat frust masa mula2 dapat result tu.. tapi lama2 lepas tu aku mula terima fakta yg aku dah terfaktap.. haha..  mungkin Allah nak aku lower kan sikit tahap over-confident aku kot.. So aku pun lowerkan lah tahap overconfident aku .. n thats why la muncul rasa getaq dalam hati aku ni untuk berhadapan dengan RESULT UPU yang bakal keluar lagi semingu lebih.. anything can happen sebab kuasa bukan ditangan aku, atau KPTM atau PM... tapi ditangan Allah... kalau Dia dah plan kejayaan yg lebih dahsyat untuk aku n untuk capai kejayaan tu aku harus gagal UPU kali ni, aku kena be ready.. samalah jugak dengan hgpa suma yg tgah dok menanti result upu tu...

SO NAK BUAT APA NI??

Nak buat apa tu kena tepuk dada, tampaq muka.. haha.. kena cepat2 sedar n mohon supaya dapat apa yg kita harapkan  dan jugak mohon agar kita diberi kekuatan untuk berhadapan dengan sebarang kemungkinan yg bakal tersembol keluaq kat atas screen komputer kita masa kita sama2 check resul tu nnt.. Itu sajalah untuk kali ni..saja nak share2 kebimbangan aku ni kat sini... doakan aku dapat apa yg aku harapkan yer.. 



Assalamualaikum..

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D