Pengalaman:Upu OH UPu..

By Kimi Jamai - July 14, 2012

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. dalam dok berdebaq-debaq jantung ni selama beberapa bulan, akhirnya result UPU keluaq semalam... Xsempat aku nak check sendiri dah ada member yg tolong check kan.. Rajen sungguh Mr.Haziq Hamed tolong checkkan result aku.. Yg lebih epicnya, dia xhabaq kat aku, dia p habaq kat Mr Paan Boo... haha.. kan dah jadi Result 3 segi..  Nasib baiklah paan xp habaq kat jiran dia pulak.. Paan call aku habaq kata aku dapat UPM, time tu masih lagi mamai, So aku still dok ber- Ripleys believe it or not lagi la.. Aku pun trus bingkas bangun daripada katil n truih p check n mmg btoi dapat UPM untuk kos Bacelor Sastera Majoring Bahasa Inggeris.. Bersyukur xterkata sebab dok tunggu macam nak gila selama 5 bulan..haha... N finally dapat jugak...Aku akan belajaq btoi2! (mula2 ja semangat..) Nak dapat dean list tiap2 sem! hehe.. amin...   So, gambaq yg terpilih untuk diberikan penilaian sukahati aku pada malam ni adalah seperti berikut..



Aik?? Jus baby kucing ka ni? haha..  kalau ada kedai yg juai jus baby kucing ni mmg akulah yg akan jadi pelanggan no.1 depa.. (KEJAM!) ehh.. bukan aku nak minum pun.. aku nak buat koleksi ja.. ( KEJAM JUGAKKK!!) hehe.. xlaaaaa.. xkan la aku nak benarkan org buat jus kucing kot... aku ni peminat kucing No.1.. hehe.. Dalam anggaran aku, dua ekoq kucing yg kena sumbat dalam cawan ni baru berusia 5 atau 6 minggu... hehe.. yg putih tu maybe chinese kot.. yg itam tu negro ( RACIST!) xlah, aku melawak ja!(GILA!) haha.. 







Next, Nampak mcm pokemon kan? sebenaqnya ni gambaq siput ngan katak tengah buat projek sains.. depa nak tgok siput campur katak jadi apa.. siputak? kaput? kasi? takput? Maybe depa dua ni golongan professor yg nak tgok kerajaan siput ngan katak bersatu kot melalui hubungan diplomatik kot.. hehe...( tu suma andaian aku ja).. berkemungkinan besar siput tu nak lintas jalan ja kot.. dia guna badan katak tu untuk lintas jalan..




Orait2, itu sajalah yg aku nak kongsikan malam ni... Harap2 kawan2 suma sentiasa hepi n senyum2 selalu..  jangan gaduh... Bulan posa dah dekat, kepada yg belum habis ganti, silakan bayar hutang2 anda..hehe..

tingkatkan prestasi, kurangkan kolestrolll
assalamualaikum



  • Share:

You Might Also Like

21 Org Buat Aku Senyum

  1. @CikMai

    hehe.. cik mai, budak pompuan maktab kita ada yg dapat upm x?

    ReplyDelete
  2. Uihhh. UPM tu..bgus2..
    Btw....congratzzzz :)

    ReplyDelete
  3. @adibahfaizah

    makaseh adibah... :D doakan tuan kedai yer.. :D

    ReplyDelete
  4. dpt UPM ek..congrate..Dl every sem ~! :D

    ReplyDelete
  5. taniah... belajar rajin-2 tau :D

    ReplyDelete
  6. congrats! blajar leklok okay! hee ^^

    ReplyDelete
  7. tahniah ! good luck :) semoga berjaya dengan jayanya, ehh

    ReplyDelete
  8. Dah aku ada IC hang, aku checklah,haha

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D