Sembang2: Persediaan ringkas dan praktikal Ramadan

Assalamualaikum..

Bulan posa dah dekat.. tinggai brapa hari ja lagi nak masuk bulan ramadhan.. Bila dengaq ja bulan posa nak mai msti macam2 bnda yg dok main cak2 dalam otak kita kan? bazaar, moreh, bubur moi, ayaq sirap, ayam percik..kfc....

choih! awat suma makanan ja?

hehe.. nafsu2.. mmg sebetul-betulnya mcm2 lah bnda2 baik yg boleh dikaitkan dengan bulan mulia bulan ramadhan al-mubarakah... Taraweh, tadarus, puasa, dan macam2 lagi..  ni aku ada bnda nak kongsi ngan hgpa suma... jemputlah baca..





itu saja yg aku nak kongsikan..

Assalamualaikum..
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger