Sembang2: Seni Yang Timbui

By Kimi Jamai - August 16, 2012

Assalamualaikum..
Salam muhibbah kwn.. ada x sesapa yg minat melukis? Meh ni aku nak tunjuk kat hgpa yg minat melukis tu satu jenis seni yg dipanggil Real Interactive Art.. Mmg supercool lah gambaq2 ni.. kalau buleh aku nak p try test cuba attempt masuk dalam gambaq2 yg berikut ni.. Ok cukup lah aku dok mmbebel.. jom kita usha2 gambaq yg stail2 ni..










Coool kan? haha.. tu sajalah yg aku nak kongsikan dengan hgpa... Kalau hgpa teringin nak tgok suma gambaq yg stailo2 mcm ni, hgpa buleh la p ke GuangZhou n cari satu exhibition yg bernama Magic Art 2012.. Kat situ suma gambar2 yg dipamerkan stailo2 cmni.. hehe.. Itu saja daripada aku..

Assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

9 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D