Pengalaman: Mainan Paling Tua Aku

Assalamualaikum..
Apa habaq semua? Sihat? alhamdulillah... Ada x sesapa antara kita yg masa kecik2 dulu dia x main mainan..msti xdak kan? Kalau budak2 pompuan selalunya ada patung barbie ataupun patung kertas yg hgpa boleh buh  accessory kertas tu.. Mesti ada punyalah.. kalau lelaki, kereta mainan, ataupun benda2 lain  yg x keperempuanan la kan... Hgpa still simpan lagi x mainan2 hgpa tu suma? aku punya suma dah diwariskan kat adik2 aku tapi  dia pun dah xmain dah suma tu... Pakat hilang abeh.. tapi tdi aku dok belek2 laci bilik mak aku, tiba-tiba terjumpa patung ni...


Seingat aku, patung ni aku buh nama dia Goku.. walaupun dia bukan goku tapi aku buh jugak nama Goku.. hehe.. Seingat aku lagi, goku ni aku jumpa masa dok main guli ngan kawan2 masa aku tadika ataupun sebelum tadika..xsure..  Dulu dok bagi dia ni lawan ngan dinosor la, org jahat la.. biasala, budak2.. Lani dah besaq mmg xsentuh dah suma mainan ni.. cuma bila trjumpa si Goku ni, tetiba teringat zaman budak2 dulu.. hehe.. Rasanya, Goku ni lah mainan paling tua yg still ada dalam rumah aku ni.. yg lain tu tatau hilang p mana..  So, tu sajalah yg nak kongsi ngan hgpa.. Saja nak sembang2.. :)

Assalamualaikum..

 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger