Jom Tengok : Budak2 Bawah Umur Merompak


Assalamualaikum..
Tadi tuankedai ada tertengok satu video ni, baru ja diupload ke youtube 7 ogos yg lepas..  Panas btoi aku tgok budak2 ni.. Mcm dah xda kerja lain ja nak buat.. kalau dilihat daripada penampilan depa, umuq msti muda daripada aku ataupun sebaya.. tapi dah pandai nak merompak!  N yg paling sedih sekali, aku sangat pasti yg depa tu melayu.. Sedih la bila tgok bnda cmni..Kecik2 lagi dah merompak, besaq nnt nak jadi apa plak... harap budak2 ni dapat hidayah.. Kesian la sama kat orang lain yg kerja bagai nak mampus nak dapat duet, depa senang2 ja mai acu parang nak rompak hasil usaha org lain... Pikir2la sama yer.. Maybe hgpa xdapat balasan lagi, tapi balasan darpada Allah tu pasti akan datang...



Tuankedai sekadar berkongsi.. Harap kita jadikan iktibar supaya kita sentiasa berjaga2 n supaya kita xbuat kerja2 haram macam budak2 ni.. Tu saja yg tuankedai nak kongsikan.. 

Assalamualaikum..
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger