Jom Tengok: Kucing Dirasuk Semangat Ular Tedung

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. dengaq tajuk mcm video paling seram abad ini ja kan? haha..  Yang sebenar-benarnya apa yg aku nak tunjuk ni xdala seram sangat pun... Lebih kepada lawak putus urat belahak jaa.. Bak kata pepatah " Buh tajuk dahsyat2, nnt ramai org baca" (==?) Tapi, video kucing yg aku nak tunjuk kat hgpa ni pun xkurang hebatnya.. Best!.. tengok berpuluh kali pun xboring.. Video ni menunjukkan dua ekoq kucing tgah gaduh pastu tetiba yg sekoq ni berdiri n jadi macam ulaqq... haha.. first time aku tgok nii.. Hgpa pun msti xpernah tgok kan? So, silalah tgok..




Bukan nak buat jahat p tayang video kucing bergaduh, tapi sja nak share bnda yg unik n comel cmni.. haha.. harap2 hgpa pun tersengih gak tgok kucing ni berdiri mcm nak bukak Seni Tomoy Ongbak 3.. hehe..  Thats all.. :D

Tingkatkan prestasi, kurangkan kolestrol..
Assalamualaikum
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger