Jom Tengok: SuperCat Dok Tension Apa Tatau



Assalamualaikum..
Salam muhibbah kawan2.. Pernah tengok CatWoman?  msti pernah kan... Arini ni aku nak tunjuk satu lagi superhero yg ada kena mengena dengan kucing.. Yg sedihnya, super hero baru ni baru ja lepas break up dengan Catwoman sebab catwoman pilih nak kaple ngan Batman.. So, Superhero baru ni agak frust la... Dia punya sedih sampai aku menangis tengok video dia ( menangis sebab gelak).. Haha..Just kidding weh.. Aku pun tataula sapa dia yg  p rekod video kucing dia tengah dok sedih putuih cinta pastu p buh plak dalam Youtube... Tobat xdak sapa tingin nak buat kucing tu jadi menantu dah lepas ni... N aku rasa, nilah muka kucing yg paling tension pernah aku tengok selama aku hidup.. Nak tengok dak? Ok, jom tgok.. 


Xbek tau hgpa gelak kat dia (muahaha).. Dia tengah dok tension tu.. kot2 la  awek dia kena ngorat ngan kucing len ka.. hgpa mana tau... Tension bebenau aku tgok dia.. Haha... Cuba bayang apa yg dia cakap dalam hati dia.. " xguna punya tuan, aku dok sedih ni dia syok plak dok rekod aku jadi superhero... apekejadah suma ni! ".. Aku assume jaa.. hehe.. Oklah, tu saja nak kongsi dengan hgpa.. btw, ni dia senarai nama2 mercun yg kreatif yg hgpa dah tinggalkan kat Voicemail aku..

mercun ketiak
mercun kueh tat nenas
mercun syhhhhhhh...
mercun Justin Bieber ( ???)


Terima kasih atas kesudian hgpa menyumbang idea bernas hgpa ngan aku noh... hgpa mmg sporting.. Thats all for now.. Aku nak tutup kedai dah ni.. 

Assalamualaikum..
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger