Jom Tengok: Ayam Kelaparan Kejar Budak Kecik!


Assalamualaikum..
Salam muhibbah kwn2.. Masa budak2 dulu kalau hgpa xpernah kena kejaq ngan ayam atau itik atau angsa atau bangau, mmg hgpa dah miss satu bnda yg sangat penting dalam hidup hgpa ( whaatt?) .. haha.. dak aih, saja ja buat intro sadis...  Masa aku kecik2 dulu, aku ingat lagi aku pernah kena kejaq ngan babi hutan, temingat, n ayam tok aku.. rasanya ada mcm2 binatang lagi yg pernah kejaq aku dulu, tapi aku  xberapa nak ingat dah..  Pesan atok nenek moyang dulu, kalau kena ligan ngan babi kena lari zigzag.. sebab benatang tu xda tngkok, so susah la dia nak zigzag.. tapi masa aku kena ligan dulu, pakai hentam ja lari... xingat dah atok nenek moyang punya pesan dulu.. ingat kat Waksemyanbek jaa.. pecuutt truih, walaupun sebenaqnya xnmpak pun babi hutan tu.. dengaq bunyik ja.. haha.. Masa kena ligan ayam plak silap aku sendiri p kacau puak2 ibu2 ayam yg tengah dok bad mood sebab baru gaduh ngan laki masing2 .. tapi depa ligan ja, xpatuk pun.. Yg temingat tu ligan aku sebab aku kacau sarang depa tanpa aku perasan.. Tau2 dah mai nak attack aku ja.. dapatlah sengatan sebijk kat kepala aku.. Mmg sedap la kan.. Anyhooo, aku sebenaqnya nak suh hgpa mai tgok video sorang budak ni kena ligan ngan AngryChicken.. weeeee.. jom tgok!



Jahatla hgpa gelak kat dia.. dia takut macam kena ligan ngan denosour kot.. siap nanges lagi, hgpa gelak noh (aku pun gelak gak tapi xkuat mcm hgpa la..)... Aku rasa ada org saja nak pekena budak ni laa.. hgpa perasan x kat tangan dia macam ada makanan ayam? Aku rasa ayam2 tu dok ligan makanan tu ja.. tapi dah budak tu dok pegang pastu lari2 mmg depa pun xkan nak dok diam ja... depa pun pakat ligan laa.. haha..  Papepun video ni buat aku LOL sat.. haha.. Oklah, tu ja pun yg aku nak share... hehe.. senyum sokmo deh! 

Assalamualaikum..
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger