Sembang2: Nah Putih Putih Melati.

By Kimi Jamai - April 04, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah... Ni ada benda special nak bagi kat hgpa ni.. Hari tu aku kata nak bubuh video Konsert Amal kat sini kan? tapi x bubuh pun.. Pastu, video yang Annual dinner senior haritu pun aku x bubuh jugak.. Hehe.. Aku rasa mmg aku xbubuh dah kot... Sebab tatau sapa yang ada video tu dah.. So, sebagai tanda mintak maap aku kat hgpa, nah aku bagi video Putih putih melati kat hgpa.. Kalau xsedap tu jgnla p lempaq laptop kat longkang plak noh.. Lempaq dekat2 dah la.. XD ok?

XD

Orait.. Esok aku balik kampung ooooooo balik kampung....Hati girang.. Hehe.. Doakan perjalanan aku selamat k.. N xterlajak sampai ke Aloq Star macam yang aku balik haritu tu..Tiket aku xbeli lagi ni.. Nak beli on the spot ja.. Kalau xda tiket esok, aku tidoq kat pudu la jawabnya..Okey, tu je kot untuk kali ni.. Semoga semua baik2 jaa k..


Assalamualaikum
*****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

20 Org Buat Aku Senyum

  1. urm..nyanyi ok,perlu dperbaiki~hehe

    ReplyDelete
  2. sedap suara Kimi ! haha nice ! kimi memang main gitar pakai tangan kiri ey ? ohh rindu nak petik gitar . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. thanx shida.. Pakai hentam ja tu.. xguna tangan kiri pun.. main mcm biasa ja.. maybe camera tu dia nampak terbalik kot.. :)

      Delete
    2. ohh . boleh tak bagi chord lagu ni ? hehe .

      Delete
  3. siapa yg baek hati pasti ku terima...hak3..

    nice!

    ReplyDelete
  4. putih2 melati~
    merah2 delima~
    siapa yang baik hati, pastu ku terima ~ hohooii

    pensil tak pernah dengar lagu ni sebelum ni.
    *tepuk2 tangan. tahniah2 =D

    semangat/seronok nak balik kampung lah katakan. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, ni kira first time dengaq la ni ek pensil? haha.. Balik kg!! XD

      Delete
  5. Jom join! RM5000 dari BloggerWanita. Orang nak beri, kita ambik je..
    http://amgyver.blogspot.com/2013/04/wang-tunai-rm5000-untuk-blogger.html

    ReplyDelete
  6. waaa , syok arh jak !! nak balik SP ka ? semoga selamat sampai , dan balik :D

    ReplyDelete
  7. dah mcm dangdut pun ada. haha btw good job yea ^_^

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D