Sembang2: Nah Putih Putih Melati.

Assalamualaikum..
Salam muhibbah... Ni ada benda special nak bagi kat hgpa ni.. Hari tu aku kata nak bubuh video Konsert Amal kat sini kan? tapi x bubuh pun.. Pastu, video yang Annual dinner senior haritu pun aku x bubuh jugak.. Hehe.. Aku rasa mmg aku xbubuh dah kot... Sebab tatau sapa yang ada video tu dah.. So, sebagai tanda mintak maap aku kat hgpa, nah aku bagi video Putih putih melati kat hgpa.. Kalau xsedap tu jgnla p lempaq laptop kat longkang plak noh.. Lempaq dekat2 dah la.. XD ok?

video
XD

Orait.. Esok aku balik kampung ooooooo balik kampung....Hati girang.. Hehe.. Doakan perjalanan aku selamat k.. N xterlajak sampai ke Aloq Star macam yang aku balik haritu tu..Tiket aku xbeli lagi ni.. Nak beli on the spot ja.. Kalau xda tiket esok, aku tidoq kat pudu la jawabnya..Okey, tu je kot untuk kali ni.. Semoga semua baik2 jaa k..


Assalamualaikum
*****************
Jemput Komen

 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger