Pengalaman: Konsert Amal Al-Biruni

By Kimi Jamai - March 15, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah... Lamo dah eden mombiarkan blog eden ni terbongkalai.. Ni nak update la sat.. Lately, life have been a little bit busy.. Minggu ni tiap2 malam ada hal.. Sekarang tengah agak free, so nak cerita2 la sikit ngan hgpa..  Hgpa ingat lagi x aku habaq haritu pasai konsert amal yg aku promote mintak hgpa datang tu? Konsert tu dah pun berlangsung malam semalam... Laa, x ingat? ni ha poster dia..




Setelah seminggu dok memikirkan pasal konsert ni, akhirnya settle jugak.. Mujurlah ada member2 aku yang sangat2 supportive nak buat persembahan.. Thanx Ijat, paad,RB, letto, paan,Afiqah, Mya,Hashra, and Lyssa..Xlupa jugak thanx kepada Husna n Amy yang sudi jadi host malam tu.. N terima kasih sangat2 jugak kat kawan2 yang datang.. Ada yang bawak banner siap.. haha.. Makaseh. Walaupun xramai sangat yang datang malam tu, tapi suma yg datang tu mmg sangat awesome n depa buat majlis tu jadi meriah.. Thanx..

Ada satu cerita disebalik konsert ni, tapi yang tu biaqlah aku ja yang tau..  Btw, tujuan kami buat konsert ni is untuk mengeratkan lagi hubungan antara kami dan jugak untuk mengutip dana untuk disumbangkan kepada golongan yang memerlukan, n Alhamdulillah, jumlah kutipan yang kami dapat malam tu boleh dikatakan mengejutkan jugak la.. Xla beribu ribu, tapi lebih la dari jangkaan aku.. :DD

Petang tu, aku terlupa nak charge phone besaq aku tu, so xda video la noh.. Video2 suma ada ngan kawan2 aku.. Nnt aku mintak kat depa k.. yang ada cuma satu gambaq jaa.. haha.. Nak tengok dak?

Haaa... tudia, suma dok nganga.. time ni tengah nyanyi lagu penutupan.. Belaian Jiwa.

Aku rasa tu ja kot yang aku nak kongsikan untuk kali ni... Until next time k..
Assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

12 Org Buat Aku Senyum

  1. Alhamdulillah , berjaya jugak konsert tu ye . haha . semoga usaha kimi and kengkawan ni diberkati Allah :)

    ReplyDelete
  2. alah , nak-nak video . ngee , ngada ja . btw , tahniah sbb dh brjya wat konsert amal ni :) depa jdi retis la nowh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nnt aku try mintak video kat member noh.. mana ada retis punn.. nyanyi xsedap pun laa.. haha

      Delete
    2. Hehe.. Insha Allah akan di muat naik k.. Hoho.. :D

      Delete
  3. ha lega dah setel dah semua no.
    mohon up video plak pasni.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. tulah, lega sementara.. Lepas ni nak pikiaq benda len plak..video? hehe.. nnt yer kak ana..

      Delete
  4. hihi..mana video nya..meh nak tengok

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D