Jom Tengok: Seni Lukisan Tangan Jadi Menatang.

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Sekarang kat luaq sana tengah dok panas dengan isu2 dan hal2 berkaitan dengan PRU yg nak mai ni.. Sini kata itu, sana kata ini.. Itu fitnah, ini fitnah.. Susah nak percaya mana2 parti dah sekarang ni.. Apa2 pun, pilihan ditangan anda.. Pilihlah parti mana yang hgpa percaya.. Satu lagi kalau bleh jgnlah sebab politik ni, kita hilang kawan ataupun gaduh ngan adik beradik mahupun bercerai berai laki bini.. Jangan terlampau emosional k... 

Ni aku nak ajak hgpa tengok benda yang langsung xda kena mengena dengan politik.. Gambaq tangan yg dilukis jadi macam2 menatang.. Menarik gak ni.. Jom r tengok sat...















Orait, itu sajalah yang aku nak kongsikan malam ni.. Esok dah nak kena balik UPM dah.. Sadis.. n kepada yang boleh mengundi tu, jalankanlah tanggungjawab masing2 nnt k.. Jgn ingat satu undi dari kita ni xpenting, cuba kalau seribu orang rasa cmtu, Kan dah hilang seribu undi tu.. Hehe.. Orait, Tu saja daripada aku untuk kali ni.. Semoga semua baik2 ja noh..

Assalamualaikum
******************
Jemput Komen.

 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger