Pengalaman: Curang!

By Kimi Jamai - April 19, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah..Tudia, dengaq tajuk macam suspend jaa kan... Sebenaqnya tadi dok rasa nak buat short story kat sini.. Short story yang mengisahkan kecurangan manusia terhadap orang2 disekeliling dia.. Tapi dok karang2 tadi idea xmau mai plak dah.. Haha.. So, biaq aku straight to the point kenapa aku nak tulis pasal Curang tadi tuu..Ekcelli, pada 21 April ni akan ada pementasan Teater kolej aku, Kolej 12. Tajuk teater kami tu Curang!.. Aku terlibat jgak dengan teater ni.. Tapi xmampu la nak jadi watak2 penting dalam cerita tu.. Aku jadi tunggol kayu ja kat belakang pentas tu..Serius ni, aku mmg jadi tunggol kayu...

Aku jadi tunggul kayu cmnila nnt.. Haha XD

Cerita curang ni mengisahkan orang2 yang curang n last2 sekali depa menyesal pastu depa bertaubat la kan.. Alhamdulillah, sumanya berjalan lancar so far.. Harap2 atas pentas nnt pun ok lahh.. Hehe.. Pelakon kami pun mmg power2 belaka *tudia tudia... Harap2 dapat rangkul gelaran juara.. Insha Allah.. Hgpa doa2 la sama kat kami k.. Pastu nak mintak tolong something daripada hgpa2 yang budiman ni.. Nampak x poster kat bawah ni?


Nak mintak hgpa tolong like poster kami ni..Untuk markah publisiti.. Hehe.. boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? boleh kan? Boleh la yer..



Hehehe.. kalau boleh, hgpa klik kat link ni Poster Curang , lepas tu kelik button like yer.. Thanx k.. Nnt aku belanja Coki Coki k.. Hehe.. Orait, tu sajalah yang aku nak kongsikan.. Thanx again kalau ada yang sudi like poster kami tu.. Domo arigato.. Until next time k.. And until then, Jangan Biarkan Hidup anda Diselubungi Curanggggg... 


Assalamualaikum
*******************
Jemput komen

  • Share:

You Might Also Like

10 Org Buat Aku Senyum

  1. aq dh like kimi.hehehe..
    btw,betoi ka ang jd tunggul kayu?hahaha..
    aq rsa lawak plak.kahkahkah.
    melawak ja kimi ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. btoi umii.. aku mmg jadi tunggul jaa..XD

      Delete
  2. laaa , awat jadi tunggul ja ? jadi la hero . macam hindustan tuh xD

    ReplyDelete
  3. dah like . haa , nanti belanja choki choki . hahaha . selamat berteater :)

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D