Pengalaman: Roomate Aku Dah Nikah?

By Kimi Jamai - April 03, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Beberapa minggu yang lepas, aku dapat tau roomate aku masa kat UiTM dulu dah bertunang... Time tu terkejut beruang koala jgak aku... Dalam diam2 dia bertunang, xhabaq kat aku pun.. Aku ni roomate dia yang sama2 menyorok dalam loker masa kena panggil turun induction, aku ni roomate dia yang sama2 panjat beranda tingkat 3 kat kolej sebab tertinggal kunci kat dalam bilik.. Boleh dia xhabaq kat aku..Aku tau pun sebab facebook status dia... Lepas baca tu, trus aku contact dia... haha.. Tapi aku xmarah pun.. Aku saja buat over ja.. Aku tumpang seronok untuk dia..


Beberapa hari yang lepas plak, aku terbaca status Fb dia lagi.. Kali ni dia habaq dia dah Nikah plak dah.. Haha.. Terkejut beruang panda aku dibuatnya.. Budak ni laa.. Btunang dah xgtau, nikah pun senyap2 jaa..  Lepas tu aku try nak contact dia tapi xdapat... Hari ni baru aku dapat contact dia.. Tu pun kat FB ja.. Dah sembang tadi, mmg confirmla dia dah nikah.. Khitbah.. Nikah gantung.. Alhamdulillah.. Mmber aku dah jadi laki org r.. Haha..  Aku pun apa lagi, interview rr..











Alhamdulillah, kawen dah si member Kpop aku ni..Aku doakan hg sentiasa bahagia dan tenang bersama isteri hg noh.. Semoga kekal hingga ke akhir hayat k bro.. Lepas ni majlis persandingan jgn lupa jmput aku noh.. Haha.. Aku bila lagi? Kalau boleh esok pun xpa.. Tapi masih banyak yang perlu aku belajar dan banyak lagi lopong2 dalam diri aku ni yang nak diperbaiki.. Insha Allah ada jodoh xkemana.. 


Tahniah bro. :D



Assalamualaikum.
 ******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

19 Org Buat Aku Senyum

  1. tukang inteview bla lagi.?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tukang interviewnya lagi beberapa tahun kot.. Haha.. Tatau nak katala.. XD

      Delete
  2. Tahniah kat kawan yang kawen tu..^_^

    ReplyDelete
  3. haha tuan tanah biler nyerrrr ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tuan kedai tunggu kedai besaq sikit kot baru kawen... XD

      Delete
  4. Alhamdulillah....
    Semoga dia berbahagia....
    Nanti kenduri jempoutlah tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insha Allah bahagia... kalau dia xjemput mmg nak kena dia tu.. haha XD

      Delete
  5. kawan shidah pun nak nikah minggu depan . memang terkejut sangat bila dia ada invite kat facebook . sekarang ni ramai yang nikah muda . tapi elok jugak kan . dapat elak depa dari buat benda tak elok . congratz untuk kawan Kimi tu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahh.. untunglah depa.. haha.. Shida xnak ikut jejak langkah kawan shida tu ka? haha.. Jgn lupa jemput kimi k.. :)

      Delete
  6. woot2..thniah kat kwn ang kimi.
    btw,abg omroom aq ni bla plak nk nikah?
    calon dh ada...ehhehehehehee ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. abg hg ni lambat lagi la cik umi oi... XD

      Delete
  7. bila giliran tuan blog ni? c(:

    ReplyDelete
  8. pemilik kedai kopi ni bila nak langsung..bt kat kedai pon ok..erkk..sory, bergurau jer ya kimi..hehe..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemilik kedai ni dok tengah kumpui ilmu nak jadi suami.. Haha.. nnt tunggu kad yer alyn.. XD

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D