Sembang2: Pembuli2 Dikenalpasti.

By Kimi Jamai - April 09, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Semalam aku ada cakap pasai video yang ketua kelas kena belasah dengan member2 dia tu kan? actually bukan aku sorang ja yang update tentang benda tu, ramai lagi blogger2 yang meluahkan rasa tak puas hati depa kat blog masing2.. N atas keprihatinan orang ramai, beberapa budak2 takdak teloq dalam video tu dah berjaya dikenal pasti n sekarang ni ramai yang dok sebarkan FB n maklumat2 lain tentang budak2 yang dah berjaya dikenal pasti tu.. Kalau hgpa rasa nak tengok n nak kenal budak2 yang kononya "Hero Malaya" tu, boleh la hgpa p ke blog Pembuli ... Kalau rajin, tolong2 lah sebar sebarkan.. Baru depa tau langit tu tinggi ka rendah... Harap depa dapat pengajaran..  



Antara muka2 pembuli-pembuli tu.. Bukan nak mengaibkan tapi untuk bagi pengajaran.



So, tu sajalah yang aku nak sharekan kali ni.. Esok lusa nak balik UPM dah.. Selalunya time2 cuti ceni aku akan tukaq header aku gantikan dengan header baru.. Kali ni pun aku buat jugak, cuma xjadi nak tukaq jaa.. Sebab semalam try2 macam xlawa jaa.. hehe.. Nak tengok?


Thats about it..
Assalamualaikum.
******************
Jemput Komen.

  • Share:

You Might Also Like

14 Org Buat Aku Senyum

  1. bila bukak FB je pagi ni , banyak gila info pasal bebudak ni . sekarang ni kita tunggu je laa apa tindakan yang nak diambil dari pihak yang berkenaan . .

    ReplyDelete
  2. kesian..ada lagi kes buli ni..btw, cantik header tu kimi..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah.. kes buli ni rasanya sampai bila2 pun akan ada.. btw, thnx alyn.. :)

      Delete
  3. tak habis2 citer pasal buli ni..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. tunggu sampai budak2 tu dah kena tangkap baru abeh kot..

      Delete
  4. Diorang ni bertindak tanpa berfikir dulu..tu la natijahnya..eh. Cantikla header kimi. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah.. bertindak ikut sedap hati, itulah akibatnya.. Hehe..Header tu bila buh kat atas blog dia jadi xcntik plak.. X)

      Delete
  5. haa , padan muka , nak tunjuk samseng sangat !
    btw , cool gila header baru :P

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D