Pengalaman: Persembahan At Palace Of The Golden Horses.

By Kimi Jamai - March 24, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Semalam 23.3.2013 berlangsung satu majlis makan malam untuk pelajar2 final year kolej aku ni.. Buat dekat hotel The palace of golden horses.. Hotel 7 bintang tuu.. Memang macam istana dalam tu.. Besaq nak mampuih... Nak tengok cemana rupa hotel tu? Tengok ni..



Amacam? Besaq kan? Nnt hgpa dah kawen, bawak la pasangan masing2 mai melawat tempat ni noh..Melawat jela.. haha..  Ni pasaipa plak aku dok sibuk nak bercerita pasai majlis dinner orang lain ni? Act semalam aku berkesempatan jugak p ke hotel yang besaq gedabang tuu.. P untuk buat persembahan..


Majlis mula dalam pukul 9 cmtu r... N persembahan aku is persembahan nyanyian yang first, after persembahan tarian.. Oh, lupa nak habaq, aku berduet dengan member aku Muaz... Kami nyanyi lagu belaian Jiwa..   Sampai ja turn kami naik stage, music pun dipasangkan.. Muaz start dulu.. "seindah.. tiada lagi kau ku ingatkan...lalalalla" sampai chorus part aku " Kau tahu betapa lalla", time aku nyanyi tu orang lain macam dok pelik2 n terpinga2, rupa2nya mic aku ada problem sikit... So, xbrapa nak dengaq suara aku.. Haha.. Agak ke-gabai-an dan ke-malu-i jugak r.. Tapi aku bantai nyanyi ja.. Syok sendiri pun syoksendiri la.. hehe..


Lepas dah nyanyi tu, dapat lah makan free.. Hehe.. menu dia masakan melayu.. Boleh tahan jugak la..  So, itulah sedikit cerita pasai dinner semalam.. Walaupun mic rosak, tetap dapat pengalaman jugak.. :) Orait, thats all la kot.. Until next time plak k.. :)

Gambaq posing bajet.. XD

Assalamualaikum.
*****************
Jemput Komen.

  • Share:

You Might Also Like

10 Org Buat Aku Senyum

  1. hahaha..ok kimi.x pa.pngalaman indah mic rosak time bt prsembhan.
    tp serius la weyh.besaq kedabak hotel ni..heeehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. tula, mmg indah sangat pengalaman tu.. Besaq gila2 weh..

      Delete
  2. tuuudia ! hotel orang kaya tu . haha . :D

    ReplyDelete
  3. woah , syoknya . bukan nak bawak kami pi sama ! huh ! untungler depa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. kalau buleh bawak satu bas, mmg aku dah bawak hgpa suma.. :D

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D