Jom Tengok: Header Mana Paling Sesuai?

By Kimi Jamai - April 12, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Kepada yang dah selalu singgah kedai kopi aku ni, msti hgpa perasan yang header aku dah berubah kan? hehe.. Tengah2 malam ni aku tatau nak buat apa, tetiba terdapat idea nak terbuat header terbaru.... Hehe.. haritu aku dah buat dah header yang baru kat rumah, tapi bila pasang kat blog jadi xsesuai la plak.. Ke just aku ja yg rasa xsesuai ek.. haha.. Tataula, tapi header yang baru ni pun belum siap sepenuhnya lagi.. Belum dikemaskan lagi detail2nya.. Hehe.. Tapi saja nak buh siap2 bagi hgpa tengok..Cewwah..

Actually, aku nak mintak pendapat hgpa antara tiga2 header dibawah ni, mana yang hgpa rasa patut aku letak kat atas blog aku ni.. Bagi la pendapat hgpa noh.. Habaq mai kat aku kat ruangan komen kat bawah sana nuu.. Habaq sejujur2nya k.. Kalau rasa yang baru ni buruk, gtau ja.. Aku tukaq p jadi yang lama punya.. So, antara tiga header kat bawah ni, mana hgpa rasa sesuai?




Sebenaqnya aku paling suka yang first tu.. Simple ja kan.. Tapi just nak dengaq pendapat hgpa..Orait?Hgpa gtau la pendapat hgpa k...Makaseh noh..

Assalamualaikum.
Jemput Komen.

  • Share:

You Might Also Like

23 Org Buat Aku Senyum

  1. suka nom 2 tapi suka lgi nom satu.. ^^

    ReplyDelete
  2. semua lawa-lawa . yg sekarang nie pun lawa lah :) letak ja , kan kimi pandai edit blog . *untung ler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. amboi.. xpandai pun laa.. aku dok belajaq lagi.. XD

      Delete
  3. pendapat ye . hmm , semua cantik , molek . bagi shida , no 2 okay :)

    ReplyDelete
  4. semua lawa ..tp suke no 3 ngn no 1~

    ReplyDelete
  5. 1st lah, lagi smart. Hehe stylo bro header. buat mcmana ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1st ek? orait.. thanx liling.. hehe.. Buat guna GIMP ja.. :)

      Delete
    2. GIMP tu satu software macam Photoshop gak... Cuma dia free n xbanyak function mcm photoshop.. hehe..

      Delete
  6. my blog http://lovelynemo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Hehe.. yep, mmg dah kompom nak bubuh yg 1st tu.. :)

      Delete
  8. Replies
    1. Hehe.. biasa2 ja anis.. dok belajaq lagi.. Anyway, thanx.. :)

      Delete
  9. pensil cadangkan bulan 4 ni guna yang no 1, bulan 5 yang no 2 dan bulan 6 yang ke 3. tu pun kalau kimi tak tau nak pilih. hoho.

    tapi no 3 lagi cantik, no 2 lagi cun, no 1 lagi smart =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. Ogak cmtu kan? Tengok dulu la cmna.. Btw, thanx pensil.. :D

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D