Jom Tengok: Bengkok Tidoq..

By Kimi Jamai - April 06, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Balik cuti mid sem ni, selain daripada nak jumpa family aku, aku jugak rindu kat kucing aku si Bengkok tu.. Balik kali ni nampak badan dia makin besaq.. Makin gemok.. Mana x gemoknya, makan dah macam orang dah.. Haha.. Manja tu makin manja la, tapi manja dengan mak aku ja.. Dengan aku dia dok bajet style tara tu gak.. Lawak dok tengok mak aku sembang ngan Bengkok ni.. Bengkok pun macam paham ja apa yang mak aku dok membebel kat dia.. Hehe.. Tadi sempatlah snap gambaq dia dok tidoq..  Nak tengok? 






Tidoq pun dah macam ngan manusia jaa.. Ish3, ngebat btoi dia ni.. Mentang2lah dia sekoq ja kucing dalam rumah ni.. XD.. Oklah, tu ja aku nak tunjuk kat hgpa.. Hehe.. Until next time k.. 


Assalamualaikum
***************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

21 Org Buat Aku Senyum

  1. comel je dia tido. . :D kucing sy tdo msti berkipas. .hahaha. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboih.. siap nak berkipas lagi ek dia.. haha..

      Delete
  2. amboi dia , siap selimut bagai :D syok arh tuhh

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Bengkok tu single lagi.. berkenan ka pensil? XD

      Delete
  4. alolo bengkok siap selimut bagai..mesti kimi yang selimutkan,,kih3

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah.. nmpak dia dok getaq mcm sejuk ja.. tu yg selimutkan tu.. :)

      Delete
  5. Amboiiii ni yang buat baby ally jeles ni...

    ReplyDelete
  6. haha..ang ni sebijik cam aku..tidoq ngan meow2...suka3x~

    ReplyDelete
  7. tuudiiaa ! pakai selimut tu ! kucing shida kalau diselimutkan , terus dia lari . tapi kalau atas tilam , dia dulu yang tidor atas tilam tuu . .

    ReplyDelete
  8. This is really interesting, You're an overly professional blogger. I have joined your rss feed and stay up for in the hunt for more of your wonderful post. Additionally, I've shared
    your site in my social networks

    Feel free to visit my web site - sian

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D