Jom Tengok: Bengkok Tidoq..

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Balik cuti mid sem ni, selain daripada nak jumpa family aku, aku jugak rindu kat kucing aku si Bengkok tu.. Balik kali ni nampak badan dia makin besaq.. Makin gemok.. Mana x gemoknya, makan dah macam orang dah.. Haha.. Manja tu makin manja la, tapi manja dengan mak aku ja.. Dengan aku dia dok bajet style tara tu gak.. Lawak dok tengok mak aku sembang ngan Bengkok ni.. Bengkok pun macam paham ja apa yang mak aku dok membebel kat dia.. Hehe.. Tadi sempatlah snap gambaq dia dok tidoq..  Nak tengok? 






Tidoq pun dah macam ngan manusia jaa.. Ish3, ngebat btoi dia ni.. Mentang2lah dia sekoq ja kucing dalam rumah ni.. XD.. Oklah, tu ja aku nak tunjuk kat hgpa.. Hehe.. Until next time k.. 


Assalamualaikum
***************
Jemput Komen

 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger