Jom Tengok: Optical Illusion Yang Sempoi!

By Kimi Jamai - July 04, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Lama dah update blog ni... Haritu aku p bengkel usahawan kat melaka for three days..Sebab tu yang senyap sat tu.. Bengkel tu best! dapat banyak ilmu baru n kawan baru.. Dapat p zoo melaka jumpak kawan2 lama.. Yg xbestnya, aku ter-hilangkan phone kakak aku yang aku bawak p sana.. Aku bawak fon tu sebab nak amek gambaq untuk di uploadkan dalam blog ni lahh.. Cadangnya aku nak update aktiviti2 aku kat Melaka tu dalam blog ni, tapi bila fon tu dah hilang, xdala gambaq untuk diupload makanya mood nak mengupdate pasal activiti2 kat sana pun hilang bersama fon kakak aku tu.. Tapi xpa, nnt akan ada fasa kedua, insha Allah time tu nnt aku ceritakan kat sini.. Dalam fasa kedua nnt, peserta2 bengkel usahawan ni akan diberi modal RM500 untuk memulakan perniagaan.. Kumpulan yg dapat untung paling banyak akan dibawak terbang ke Australiaaa.. Xsabaq nak masuk fasa kedua.. yippeee!

Kumpulan aku
Btw, ni aku nak kongsikan dengan hgpa koleksi optikal illusion yang aku jumpa kat Boredpanda.com , agak menarik gak.. meh la tengok!























Menarik kan? Hehe.. Oraitlah hgpa.. tu ja yg aku nak kongsikan kali ni.. Len kali mai la singgah sini lagi yer... 

Assalamualaikum
***************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

4 Org Buat Aku Senyum

  1. patut lah senyap je..bagus tu join bengkel2 macam ni., nanti dah jadi usahawan berjaya jangan lupa sis ya ;)

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D