Sembang2: Movie Review? Nope.

By Kimi Jamai - July 30, 2013



Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Sepanjang balik cuti kat rumah ni, xsempat lagi nak buat review apa2 movie..Yelah, memang xpergi tengok movie pun.. Banyak cerita2 best yg dah terlepas untuk direviewkan.. Kalau ikutkan hati tu nak gak p tengok.. Tapi ibunda tersayang tidak membenarkan.


Aku: Mak, mie nak p tengok wayang sat bleh dak? Cerita Pasipik Rim
Mak: Haiihh! Org bulan2 puasa ni pakat dok beribadat, hg nak p tengok wayang plak!
Aku: Mie, belanja mak tengok sekali nak?
Mak: Toksah dok gatai, dah2 p men sana, mak nak tengok Hempuk2 Ramadan ni








Haaaa, cmtulah responyaa mak aku bila ditanyakan untuk p tengok wayang time bulan posa ni.. hehe.. Betoi gak apa yg mak aku cakap tu.. Daripada tengok wayang, baik buat benda lain yg lebih berpaedah kan? So, thats why its been quite a while since the last time aku buat entri pasai movie2.. Salah satu kelebihan buat entri review movie ni, mmg banyak traffic yg akan masuk daripada google.. Antara sebabnya adalah, ramai org yg nak tau sinopsis movie tulah, pelakon2 movie ni lah, mmg banyak lah traffic yg boleh dapat melalui entri review movie.. 

Contohnya.

Tapi xpalah, bulan ni xpayah la p tengok wayang.. Nnt yg mana terlepas tu tengok online jelah kan? Hehe.. Btw, hgpa ada yg dah p tengok cerita Wolverine x? Amacam? Ada best ka tarak best? Haha..Orait, sampai sini sahaja dulu kot untuk kali ni... Nak p makan bihun sat, jom3.. :) 

Assalamualaikum
****************
Salam Muhibbah.


  • Share:

You Might Also Like

6 Org Buat Aku Senyum

  1. huhuhu sabar bro...besa r tu...pas ramadan ni bule sambung review...cam best je pasipik rim tu kan huhu~ tak tngok lg

    ReplyDelete
  2. @kroleTulah bro.. Sabar.. haha.. Pasipik rim tu ramai member kata Awesome.. :D

    ReplyDelete
  3. wahh :) acik memang kaki wayang ..tapi bulan puasa nie stop kejap..tpi wolverine movie nie tak boleh lepaskan :)

    ReplyDelete
  4. @Aku PenghiburHaha.. tulah, wolverine tu mcm power ja cerita dia.. adoi.. haha

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D