Pengalaman: Iftar Dengan Member.

By Kimi Jamai - July 25, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Hola! apa habaq hangpa? Apa habaq iman masing2? Apa cerita puasa masing2.. Hehe.. Rasa macam lama dah x membelek dan mengapdet blog aku ni.. Bukan malas, cuma kerajinan tu xberapa nak mai dua tiga hari ni.. Hehe.. Skang ni tetiba terasa macam kerajinan dan mood nak menaip tu menyerap masuk dalam badan ni.. So, meh nak kongsi cerita sikit.. Cerita tentang apa? Tentang iftar aku ngan member2 aku yg berlangsung dua hari bertutut tutut ( amboit.. Berturut turut).. 


Iftar yg first aku beriftar dengan kawan2 SP aku.. Kami berbukak dekat Arabian Mendy kat SP ni.. Makan nasik Arab.. Tapi bukan dalam dulang la.. Dalam pinggan ja.. Kenapa xdalam dulang? Yelah, takut nanti masing2 pakat2 berebut tarik nasik ngan lauk yang ada.. Gelojoh kan..Haha..Nah, just kidding.. :D Sedap..N mmg ramai gila org yg berbukak kat situ.. Penuh sampai ke luaq.. Melimpah2 dengan manusia.. Tedia2.. Nah tengok lah gambaq2 kami makan.





Iftar yang kedua plak berlangsung kat Penang.. Kali ni dengan member2 UPM aku plak.. Suma geng2 laki ja.. Hehe.. Ada yg mai dari Jitra, Sik dan kawasan2 yang sewaktu dengannya lah.. Kami berenam suma sekali.. n lokasi yang kami pilih untuk beriftar adalah Seoul Garden dalam Gurney Plaza.. Satu kepala RM 24 kalau xsilap aku.. Memang kenyang, mmg puas, mmg berbaloi.. Haha..











Lepas habes iftar kat Seoul Garden tu, kami p la jalan2 kat Padang Kota sat.. Pastu sebab dah lewat, kami pun cungkit balik ke rumah masing2.. So, itulah cerita aku beriftar dengan member2 aku.. Seronok.. Lepas ni ingat nak p Aloq Setaq plak.. Tapi tataula jadi ke dak.. Tengok keadaan poket dan keadaan semasa la.. Hehe.. Orait! Itu saja nak diceritakan kali ni.. Teruskan bersemangat dalam mengerjakan puasa dan ibadah2 kita k! 

Assalamualaikum
*****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

4 Org Buat Aku Senyum

  1. memang seronok dapat berbuka dengan kawan2 :)

    ReplyDelete
  2. wahhhh..best tu iftar dgn kwn2..heee pu3 tdi iftar ngn family ayah..hoho.. btw..slmt berpuasa esok hari

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D