Jom Tengok: Mensumbangkan "Hanya Aku"

By Kimi Jamai - July 21, 2013


Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Disebabkan channel youtube Aiskacang aku ngan member2 aku dah agak lama terbiaq bersawang, lumut dan bersemak, aku ngan member aku sorang ni, paan namanya,  decide nak upload la satu cover baru.. So, siang tadi aku pun p la rumah dia.. Sebelum sampai ke rumah si Paan tu, aku tersesat sat.. Haha.. Tapi lepas pusing2 kat Laguna tu last2 jumpak jugaklah rumah dia.. Kami dok brainwash nak cover lagu apa, sat kata nak cover nasyid la.. Sat rock la.. sat english la.. Adeh.. Last2 kami terjumpa instrumental guitar lagu Hanya Aku by Hyper Act.. then kami try2la nyanyi... lepas tu kami pun try la record.. sumbang! haha... Perlu latihan lagi.. Nah hgpa tengoklah video yg sempat aku record.. 




Macam tulah, aku ni kalau nyanyi, masalah paling utama sekali untuk aku adalah timing.. Derek silap masuk ja.. haha.. Orait, tu jelah yang aku nak kongsikan untuk kali ni.. Kalau sudi, meh la dengaq cover2 kami kat Channel Aiskacang ni.. N jemput jgak p baca blog member aku si paan ni.. Paan ni hotsetap UPM dan dia masih single walaupun banyak amoi2 dah try ngorat dia... Haha.. Okeh, itu saja untuk kali ni.. 

Assalamualaikum
****************
Jemput Kritik Nyanyian Kami

  • Share:

You Might Also Like

5 Org Buat Aku Senyum

  1. kimi!!dh lma x jenguk blog ang,mkin lawa la..bla nk edit blog aq plak?
    hahaha..aq melawak ja.dont wori la..aq x sruh pn.kekekeke..
    smpai ati ang mnyumbangkn lgu feveret aq ni..hhahaaha ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umi!! haha.. tulah, lama hg xmai.. rindu komen2 hg.. haha.. Oops, sori tersumbangkan.. XD

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D