Pengalaman: Bookmark Zaza Dah Sampai.

By Kimi Jamai - July 15, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah... Beberapa hari yang lepas, kawan blogger aku, namanya Cik Zaza ada mintak alamat rumah aku.. Katanya nak hantar bookmark sempena bulan ramadan.. Hehe.. Murah hati betoi Zaza ni.. N semalam Bookmark ramadan cik Zaza selamat sampai ke rumah aku.. Huya! :D Comel ja bookmark dia.. Dapat dua.. Hoho.. Thanx Zaza.. Ramai blogger lain yang dapat bookmark zaza ni.. Nak tengok? Meh tengok meh..



Comel kan? Thanx again yer cik zaza.. Dan sebagai balasan, meh aku nak hadiahkan something untuk Zaza.. Dulu aku pernah kata nak buatkan doodle kat zaza tapi sampai sekarang xbuat buat.. haha.. Kali ni xdak tangguh2 dah.. Nah satu doodle untuk zaza.. :D



Sorrylah noh, buruk sikit.. Eh, buruk banyak tu.. haha..Tapi tu ja yg aku mampu buat.. Hoho.. Orait, Thanx again zaza n Tahniah sebab bakal jadi retis..ahaha.. Okeh, itu saja for now.. 

Assalamualaikum.
******************
Salam Muhibbah.


  • Share:

You Might Also Like

6 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D