Jom Tengok: Kucing Kerabat Diraja.

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Harini berbuka dekat rumah kakak aku di Kulim.. Lepas tu teman mak ngan kakak aku g cari baju raya depa.. Waduh2, kalau dah namanya pompuan tu, shoppingnya mmg xkan pernah sekejap.. Haha.. Ntah berapa jam tatau depa shopping tadi, I lost track of time.. Aku dok tunggu sampai tatau berapa lama aku menunggu.. Tapi nasib baiklah depa pulang dengan baju raya, kalau depa pulang dengan tangan kosong, tataulah apa nak kata kan? haha.. Anyway, ni nak kongsikan potret2 kucing yg dilukis sebagai ahli ahli kerabat diraja.. Comel. Jom tengok!









Haha.. Comel kan? Kucing kalau pakai apa pun comei.. Nnt aku nak try pakaikan kucing aku Si Bengkok tu baju melayulah, nak tengok ada rupa pendekar melayu x dia pakai tu.. Haha.. Oraitlah hgpa, sampai sini dulu..

Assalamualaikum
***************
Jemput Komen

 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger