Sembang2: Bila Hasbi Balik Kampung.

Assalamualaikum.
Salam muhibbah..Hari ni anak sedara aku balik kampung.. Lama gila dah xjumpa dia. Ingatkan dia dah lupa kat aku tadi.. Nasib baiklah dia ingat lagi kat pak teh dia ni. Hehe..Xlarat nak ligan dah pungkok dia.. Haha.. Meh nak perkenalkan kat hgpa anak sedara aku yg buas ni..




Ter-buat duckface plak dah.. hehe..

Si Hasbi ni, dia suka tengok aku main ngan pita ukur yg bleh tarik2 tu.. Aku tarik pastu aku lepas, pastu dia gelak mcm benda tu lawak sangat.. Haha.. Xcaya? Meh tengok video bawah ni..
video


Mcm tulah gelagat si anak sedara aku ni.. Xlarat nak gelak tengok perangai dia ni.. Mmg seronok bila dia ada kat rumah ni.. Bilakah eden nak ada anak sendiri ni..? *tuddiia2, kawen pun belum lagi..  Orait lah hgpa, sampai sini dulu for now.. Until next time k... Ciau cin cau..

Assalamualaikum
****************
Jemput Komen




 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger