Jom Tengok: Awesome Wedding Photos Lagi ?

By Kimi Jamai - July 19, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Semalam dan kelmarin aku g ke Kuala Lumpur teman kakak aku masuk satu pertandingan ni.. Pertanding tu dinamakan Young Tax Professional 2013 Malaysia Competition by Ernst and Young .. Kakak aku terpilih as their top 10 finalist.. Tapi malangnya xda rezki dia tahun ni.. Papepun, it was a great experience and exposure untuk dia.. Memang agak letih, yelah dari Kedah ke KL bukan dekat tu kan?.. Tapi syok jgakla dapat g jalan2 sana sama..n sebab tu jgakla xdapat nak bukak internet, n xdapat nak update anything here.. 

So, kali ni aku nak kongsikan something yg agak menarik dengan hgpa.. Dulu aku pernah kongsikan satu gambar perkahwinan yg awesome ni.. Dalam gambar tu, konon2nya pengantin tu dan kawan dia tengah dok kena kejaq dengan T-Rex.. Mmg stailo! Aku ingatkan satu tu ja gambaq wedding yg  cmtu.. Rupanya banyak lagi.. Haih depa ni.. haha.. Jom tengok!










Haa..amacam? ada terasa nak wat wedding photo cmni dak? haha.. Nnt kalau ada diantara hgpa yg buat wedding photo cmni gak, jgn lupa inform kat aku.. Nak tengok sikit.. hehe..Orait, sampai sini dulu yer.. :D

Assalamulaikum
**************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

4 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D