Sembang2: Sem 3? Come to papa..

By Kimi Jamai - July 30, 2013



Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Subjects untuk sem 3 dah pun settle didaftarkan sebentaq tadi.. Agak cuak jgak tengok subjects yang bakal aku pelajari next sem.. Mmg dijangka bakal jadi sem yang bisa membotaklicinkan kepala aku.. Yg buat aku risau sangat adalah ada satu subject ni, dulu masa asasi aku pernah dah belajaq sikit2, tu pun dah rasa seram sejuk.. Ni dia mai balik.. Getaq lutut..Subject apa? Subject Phonetic and Phonology.. Dalam subject ni, kami budak2 bahasa inggeris akan belajaq macammana nak sebut setiap perkataan dengan btoi, tepat dan mutakhir.. Mmg tough.. Tapi tu yg akan buatkan sem depan ni lebih menarik, btoi dak? Yeah.

Subjects sem depan

antara simbol2 dalam phonetic


Lambat lagi nak masuk ke sem 3, ada lebih kurang sebulan lebih lagi.. Sempatlah aku baca2 sikit tentang asas2 phonetic tu..Yelah tu kimi oi.. Toksah dok kelentong diri sendiri.. You know you wont read anything.. Hehe.. Btw, result sem 2 dah keluaq, tapi xberapa nak comeilah result aku sem 2 ni.. Xpa, its a long way to go..Harapnya sem2 yang nak mai ni, aku akan lebih serius study..





Orait, thats all nak diperborakkan kali ni.. 
Assalamualaikum
**************
Jemput Komen


  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

  1. good luck bro. buat yang terbaik untuk sem 3 tu nanti. ingat. belajar sampai berjaya. banggakan family. jangan berputus asa dalam apapun yang dilakukan. belajar biar sampai berjaya.. sebab bro bakal jadi bakal pemimpin negara satu hari nanti :)

    ReplyDelete
  2. @boni kacakHaha.. Orait bro.. Thanx yer atas nasihat tu.. :D Insha Allah semester depan akan pulun lagi..

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D