Sembang2: Typo Oh Tahi

By Kimi Jamai - July 28, 2013


Assalamualaikum
Salam Muhibbah.. Aku sangat pasti kita suma msti pernah tersilap taip atau ter-typo kan? Gebanglah kalau langsung xpernah typo tu.. Haha.. Even para grammar Nazi pun kadang2 tertypo ketika membetulkan grammar org lain (Oh, itu memalukan)..Nak tau dak typo paling teruk pernah aku tulis dulu? Meh nak cerita, dalam setiap entry aku kan aku akan akhiri dengan "Assalamualaikum", Tapi ada sekali tu, aku pun tatau cmna daripada assalamualaikum tu, aku boleh tertulis "Ass" ja.. Ass tu dalam bahasa inggerisnya bermaksud Pungkuq ataupun punggung.. Haha.. Adeh.. Aku perasan yg aku tertulis "Ass" tu 3, 4 jam lepas aku post entri tu.. Hehe..Yg tu pun kira typo la kan? Hoho.. Meh ni aku nak tunjukkan satu typo yg agak kelakar yg pernah masuk ke blog aku ni..heee...


"Rating in movie long weekend horror movie TAHI"

Aku tau yg sebenaqnya depa nak taip THAI.. Tapi, the fact that ketiga tiga org tu tersilap taip jadi TAHI tu mmg agak membuatkan aku geli usus sikit la.. Haha.. Oklah, bukannya nak mengejek depa yg typo tu, sekadar nak kongsi2... Hoho.. Thats all for now.. Jumpa di lain entri.

Assalamualaikum.
***************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D