Jom Tengok: Keyword Xbleh Blah.

By Kimi Jamai - July 12, 2013



Assalamualaikum.
Salam muhibbah, Bukak nuffnang harini terjumpa satu keyword yang agak xbleh blah masuk ke blog aku ni.. Taktau nak letak kat kategori mana keyword ni.. Kelakarkah? Seramkah? Apakah? haaa.. Nak tau apa dia?



Pengalaman curi seluar dalam? Adakah anda merancang untuk mencuri seluar dalam jgak? atau mungkin seluar dalam anda yg dicuri dan anda ingin mengenal pasti kriteria2 pencuri seluar dalam? ataupun anda ingin compare pengalamn mencuri seluar anda dengan pengalaman pencuri2 seluar dalam yg lain? Haha.. Papepun, maaflah.. Rasanya xdak info berkaitan pencuri seluar dalam kot kat blog aku ni.. tataula cena bleh keyword tu masuk ke sini.. :D Orait, tu saja yang aku kongsikan.. 

Assalamualaikum.
*****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

17 Org Buat Aku Senyum

  1. adeh...
    yg pasti bkn aku..
    hahaha.

    ReplyDelete
  2. muahahahaha !! adehh , cam nie pun ada jugak :P sabojala xD

    ReplyDelete
  3. sapelah yang rajin curi tuu. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah yg menjadi persoalannya sekarang..haha.. harap bukan encik titan la.. XD

      Delete
  4. adohai..pon boleyh..extreme beno bnda yg nk dicarinya..

    ReplyDelete
  5. pergh....curi spentot
    google silap bagi link blog kot..ekeke

    ReplyDelete
  6. confirm ni bebudak yang cari..hahaa

    ReplyDelete
  7. hahaha....keyword yang sangat menarik!

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D