Jom Tengok: Selautan Bunga Canola Di Luoping

By Kimi Jamai - July 16, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Pernah tengok bunga canola? Xpernah? Haa, samalah. Aku pun xpernah.. Tapi lepas terbaca tentang satu tempat ni, aku terasa tertarik nak tengok bunga canola ni.. Tempat yang aku maksudkan tu adalah Luoping yang terletak di Yunnan China..Apa yang menarik dengan tempat ni? Tempat ni adalah salah satu lokasi yg mana kita boleh tengok antara pemandangan paling indah kat muka bumi ni.. Tudia2, apadia pemandangan yg special sangat tu? Yg specialnya ialah kita dapat saksikan selautan bunga canola seluas mata memandang.. Memang sangat menarik.. Kalau ada chance, nnt one day aku nak p tengok sendiri.. Jom tengok!













Subhanallah.. Hebatkan ciptaan Tuhan? Tengok kat gambar pun dah rasa macam" wwooow!" Cuba bayangkan kalau kita betul2 berada kat sana.. Melting habis biji mata.. Haha.. Orait, itu sajalah yang aku nak kongsikan kali ni.. Jumpa di lain entri!

Assalamualaikum
****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

11 Org Buat Aku Senyum

  1. huyyooo.. cantik betul.. tangkap jiwa tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. nnt g la tengok bro.. honeymoon ke.. XD

      Delete
  2. fuhyohHhhh cantiknyaaa.... meriah rasa... btw. bunga conola ni ada untuk perubatan ke makanan ke apa ye sampai ditanam secara komersial?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengaq kata bunga ni bleh buat minyak.. hehe

      Delete
  3. wahh, banyak betull..sy pernah tgk bunga ni kat botol minyak. haha. pernah la tu kann :p
    bunga canola ni orang buat minyak masak..macam minyak jagung, minyak zaitun semua tuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya baru tau.. hoho.. :D Thanx for sharing tau.. :D

      Delete
  4. @boni kacakHaha.. nnt g la tengok bro.. honeymoon ke.. XD

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D