Jom Tengok : Weird and Awesome Invention!

By Kimi Jamai - July 11, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Rasanya belum terlambat lagi kot untuk aku ucapkan selamat menyambut bulan ramadan al-mubarak kepada semua umat islam seluruh dunia..Especially kat yg tengah baca entry ni sekarang..hehe.. Tahun ni sekali lagi aku dapat puasa n raya kat rumah.. huya! Harapan ramadan aku tahun ni is bila dah keluar dari madrasah ramadan ni, ada sisi diri aku yg berjaya aku improve.. Kalau xbenda besar, benda kecik2 pun jadilah.. Kalau xbanyak, sikit2 pun dah kira ok kalau aku boleh istiqamah improvement tu sepanjang hidup aku.. Orait, ni nak tunjuk something kat hgpa ni. Tadi aku terjumpa something yang agak menarik kat boredpanda.. Depa tunjuk beberapa ciptaan yang pelik tapi awesome.. Agak stylo gak laa.. Jom tengok!




Bantal "Peluk"

Mop baby

Papan pingpong+pintu


Stroller baby dengan scooter

Span bentuk Mic

Full body payung

Loceng Piano

Frame penjuru

Senduk Drum

Gunting Pizza



Kasut lampu

Pistol payung



Stailo kan? Kalau boleh nak ada suma benda tu kat rumah aku ni..haha.. tapi tatau la kat mana ada juai benda2 alah ni suma.. :D Orait hgpa.. Ini saja yang aku nak kongsikan.. Sekali lagi, selamat menyambut bulan ramadan al mubarak! Sama2lah kita hayati keindahan bulan puasa ni ok! :D Orait.. Itu saja untuk kali ni.. 

Assalamualaikum
*****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

11 Org Buat Aku Senyum

  1. selamat berpuasa...:)
    hadiah dah sampai ke blom..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat jugak normi.. hadiah xsampai lagi.. hehe

      Delete
  2. bantal "peluk" tu syokkkkk . hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. a'ah.. tu baru betoi bantai peluk kan ika? XD

      Delete
  3. Seronok kalau ada semua nihh. Haha..

    ReplyDelete
  4. waahhh.. sungguh kreatif ciptaan 2 tu..

    ReplyDelete
  5. teringin nak loceng piano tuh . tapi rumah tdak loceng lak . huhu . :) yg mic tu stailo ~

    SALAM RAMADHAN, kimi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? stailo gila.. :D Salam ramadan gak wieda..

      Delete
  6. Sumpah....those inventions are really nice.... I suka payung full body, stroller baby dgn scooter...hehe...and I like the new design of this blog :)

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D