Sembang2: Spaghetti? ehh..

By Kimi Jamai - January 23, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah..  Hgpa sihat kot noh? Meh nak sembang2 sikit ngan hgpa... Haritu aku ada la g giant jap... p teman "someone" ni beli barang jap... Pastu masa lalu kat bahagian pakaian.. Someone ni cakap " tau x, saya baru tau yang spaghetti tu adalah sejenis pakaian" ... Aku pun heran bin pelik wal ganjil la jugak... Bukan dia sorang ja yang baru tau that spaghetti tu dah jadi pakaian.. Aku pun baru tau... Yg aku tau sebelum ni spaghetti tu makanan yang berbentuk mcm kat bawah ni..





Tatau la plak aku yang sekarang depa dah upgrade spaghetti ni jadi mcm kat bawah ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..





Hahaha..mcm2 lah hgpa ni... haritu wedges daripada kentang jadi kasut.. Ni spaghetti daripada mee bleh jadi singlet plak noh.. hehehe.. Xpalah, asalkan jgn dok p lilit badan dengan mee sanggui sudah la noh... Btw, mungkin benda ni mmg dah lama dah, tapi aku baru tau, so aku share ni untuk geng2 yang baru tau jugak la noh..  Ada lagi x nama2 makanan yg dah di-broadenkan meaning dia? kalau ada, hgpa habaq mai la kat aku noh..  tu suma kan pengetahuan am.. :)  So, thats about it..


Assalamualaikum..


*********************
Jemput komen.

  • Share:

You Might Also Like

15 Org Buat Aku Senyum

  1. Wei kimi. Aku dah boleh comment. hewhewhewhew

    Btw,,. cerita pasai spagheti ni aku ter tau sendiri. Taktau sapa bagitau. Takpa sebab hang lelaki, so dimaapkan. hahaha

    P/s : Eh, jgn lupa kirim salam kat someone tu. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... aku baru tau ja.. kimsalam? orait2.. keh3..

      Delete
  2. hahaha orang dah tak panggil singlet . orang panggil spageti strap . tapi yang peliknya , apa kaitan spageti dengan singlet ? ? macam mana laa depa ni boleh bagi nama macam tuu . hahaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tula pasai.. tang mana yang spagetti tu pun tatau laa..haha

      Delete
  3. language broadening kimi.. linguistic..

    ReplyDelete
  4. Ni dah lama dah.....
    Spaghetti strap..... =D

    ReplyDelete
  5. Hello! I am aware of this can be considerably off-topic however i was required to check with.

    Can running a well-established website for instance your own property take a massive amount of deliver
    the results? We are fresh to help running a blog but I complete publish in
    my journal each day. I’d love to start a web site so we could reveal my very
    own expertise as well as landscapes on the internet. Remember to inform me in case you have virtually any tips or perhaps
    approaches for new driven web site masters.
    Love!
    My site : Records Search

    ReplyDelete
  6. la ada jugak spaghetti jadi baju..adohai..wedges memang dah tau, yang kentang dgn kasut tu..adohai..:)

    ReplyDelete
  7. tu la..mmg bju tu pn pggil spaghetti gk..hee
    leh wt org konfius kn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasai selama ni dok kenai singlet jaaa.. tgok2 skarang dah panggil spagetti.

      Delete
  8. Haha..spageti..my favrot..tapi spageti black n purple tu tak bape sedap..hah ahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. spagetti ni ada yg untuk laki x ek? tp rasanya untuk lelaki, singlet ja kan?

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D